Instagram archief

27 maart 2017


Hi all!
Ik kwam laatst allemaal screenshots tegen die ik had genomen toen ik nog maar net een instagram account had (toen Instagram zijn oude lay-out nog had) het zijn hele grappige foto's, heel anders dan nu! Ik wilde ze graag met jullie delen, kijk je mee?

Dit was mijn allereerste Instagram foto, heel origineel een foto van mij als baby haha. Je ziet dat ik toen nog een andere username had en dat Instagram nog zijn oude looks had!

Hier zie je een selfie van mij en mijn poes, eigenlijk heel schattig en helemaal niet slecht voor als je net op Instagram zit. Het heeft wel een vreselijk filter maar de poes op de voorgrond maakt dat weer een beetje goed.

Bij deze foto heb ik wel een leuk verhaaltje. Heel gek maar ik weet het nog precies, ik had net bij de pizzeria gegeten en (zoals je ziet) zit ik weer in de auto op weg naar huis en toen maakte ik deze selfie, ik vond hem echt heel tof van mezelf! Ik vind deze foto best wel leuk, ik zou hem anders bewerken maar de selfie is niet verkeerd, toch?

Ik weet het nog wel, dit was een van mijn favorieten destijds! Mijn witte vest vond ik heel goed bij de snorretjes passen. Nu ik erop terugkijk vind ik het wel schattig, maar nu zou ik de foto eerder delen op Snapchat dan op Instagram haha!

Wat vond ik deze foto leuk! Het was toen wel een beetje een hype, mat je watermeloen op de foto (klinkt heel weird) Als ik de foto nu opnieuw zou nemen zou ik hem wel heel anders maken maar vooralsnog kan hij er best mee door.

Tot slot kwam ik nog eens screen tegen van mijn feed, zo grappig! De foto met mijn AllStars vond ik echt heel tof gelukt en ook die twee nagellak swatches vond ik helemaal geweldig. Grappig om te zien hoe dat allemaal veranderd is vergeleken mijn feed nu!

Ik zei het net al, mijn feed is heel veel veranderd! Maar ter vergelijking zie je hier mijn feed zoals het nu is, ik vind het zoveel mooier! Het is veel meer op elkaar aangepast en ook mijn fotografie is veel verbeterd! Ik vind het heel grappig om te zien hoe ik ben veranderd in de loop der tijd, ik ben er best blij mee al zeg ik het zelf!

Hoe het met jou Instagram archief?



3 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.