First Time Gel Nailpolish: Sally Hansen

20 januari 2017


Hi all!
Laatst kocht ik mijn eerste gel nagellak, twee weken van je nagellak kunnen genieten, dat wil ik wel! Sally Hansen was in de aanbieding, dus nam ik het bruine kleurtje Totem-ly Yours mee naar huis.


Ik heb veel felle kleuren nagellak, bijvoorbeeld felblauw dat na één dag er al half af is. Tijd voor een iets subtieler kleurtje met tegelijkertijd een langere duur. Als je een nagellak lang wilt laten zitten heb je al gauw een gel nagellak nodig met daarbij een speciale lamp. Gelukkig heeft Sally Hansen gel nagellak met een speciale topcoat, die combi zou ervoor zorgen dat de nagellak het twee weken volhoud.

Eerlijk gezegd heb ik het niet gekocht omdat ik geloof dat het lakje het twee weken volhoud. Ik had al wat reviews gelezen en ik wist al wel dat het niet zo lang vol zou houden als het merk beweerd, maar ik hoorde wel dat het langer vol houd dan een normale nagellak. Om die reden wilde ik het toch uitproberen, eens bij mijzelf bekijken hoelang het nou echt op mijn nagels zou blijven zitten.

Een prachtige bruine kleur, longlasting? Tot ongeveer 5 dagen. Geen week, geen twee weken, maar langer dan twee dagen. Misschien helpt het als ik twee laagjes topcoat doe, misschien houd hij het dan een week vol. In ieder geval draag ik hem nu heel vaak! Het past overal bij, heeft een mooie glans en verzorgde look. Al met al denk dat ik dat ik de komende tijd nog heel blij ga worden van Totem-ly Yours.

Sally Hansen is te koop bij o.a. Etos
Sally Hansen topcoat & nagellak 11,99 euro per stuk

1 opmerking

  1. Wel echt een mooie kleur, wel jammer dat hij niet de hele week blijft zitten.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.