Snuggling in a blanket

07 november 2016


Hey allemaal!
Dit artikel moest eigenlijk vrijdag online komen maar door verschillende dingen is dit maandag geworden, maar dat is niet erg want het is wel een super leuk artikel! Het is namelijk het eerste artikel van de collab met de blog https://blauwewolken.wordpress.com/ kijk je mee?

Ik was aan het nadenken over dit artikel en bedacht mezelf welke dingen ik in de Herfst en Winter echt niet kon missen. Ondertussen kwam ik op Facebook een plaatje tegen wat hier perfect bij past! Je ziet hem hieronder.

Snuggling in a blanket

Zodra ik thuiskom wikkel ik me in mijn deken, ik vind dat zo fijn! Dit doe ik vooral in de Herfst en Winter, dan heb ik het vaak heel erg koud en dan is dit een van de fijnste manieren om mezelf een beetje warm te houden!

Waking up and getting to sleep more

Je word wakker, kijkt op je telefoon en komt erachter dat je nog meer dan twee uur slaap hebt! Dat is zo fijn! Ik geniet daar echt van. Het idee dat je nog lang niet je bed uit hoeft en nog lekker lang kan blijven liggen onder de warme dekens is gewoon super fijn.

Freshly baked cookies

Ik heb laatst nog cupcakes gebakken, zo chill! In de koude maanden heb ik altijd veel meer zin in het bakken van lekkere dingen, ik kan daar echt van genieten!

Hot drinks on a cold day 

Autumn Storm en Winter Glow, mijn twee favoriete smaken thee voor de Herfst en Winter! Ze zijn beide van Pickwick en vooral Autumn Storm drink ik minimaal een keer per dag, ik sla bijna nooit over, zo lekker vind ik het! Ja, met thee op de koude dagen kan je me heel blij maken!

Laughing until your sides hurt

Oké, dit is niet helemaal voor de Herfst of Winter, maar omdat hij op het plaatje staat wil ik hem toch even noemen! Het gebeurt niet altijd, maar soms moet ik zo hard lachen (awkward) dat mijn buik gewoon pijn begint te doen, herken jij dat ook?

Dit waren dan mijn Herfst en Winter essentials! Dit is een collab met de blog blauwewolken.wordpress.com dus ben je benieuwd naar haar artikel? Klik dan hier!

Liefs

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.