All About Autumn Tag

02 november 2016


Hi all!
Vandaag heb ik weer eens een Tag voor jullie, iets wat al best wel lang geleden is! Om mijn blog in de herfst sferen te houden heb ik voor jullie dan ook de Autumn Tag uitgekozen! Kijk je mee?

Wat is je favoriete herfstdrankje?

Chocolademelk! Dat vind ik echt heerlijk. Fun fact: op het moment dat ik dit type komt er bijna chocolademelk aan, mijn vader is hem aan het klaarmaken!

Laat je leukste muts/wanten zien

Mijn muts is niet zo spectaculair, hij is van de Bershka en gewoon grijs! Hij zit wel ontzettend lekker overigens, ik ben er blij mee.

Welke muziek luister je in de herfst?

Eigenlijk dezelfde als in alle andere seizoenen. Ik luister geen seizoensgebonden muziek, behalve kerstliedjes natuurlijk!

Welk parfum ga je het meest dragen deze herfst?

Ik draag geen parfum, maar in de herfst en winter ga ik wel weer meer bodybutters gebruiken, vooral die van The Body Shop zijn heerlijk om je huid mee te verzorgen!

Wat is je lekkerste herfst geurkaars?

Die van de Ikea in de geur Vanille! Hierboven zie je een foto. Dit is voor mij echt de lekkerste geurkaars, ik vind de geur fantastisch en het geeft gewoon een warme sfeer!

Wat is je favoriete make-up look voor de herfst?

Een subtiele eyeliner, MAC Mehr, een warme blush en mooie highlighter.

Go to moisturizer?

Die heb ik niet....wel vind ik de Vitame E crème van The Body Shop heel fijn.

Wat is je favoriete herfst snack?

Pepernoten! Ja het is nog geen December maar we weten allemaal dat ze al in de winkels liggen....en dat ze gewoon heel lekker zijn!

Dit was de Tag! Ik hoop dat je de vragen leuk vond!

 

Liefs

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.