3 leuke herfst DIYs

14 november 2016


Hi all!
Ik ben gaan zoeken op het internet voor leuke herfst decoratie ideeën en andere DIYs omtrent de herfst. Ik heb hele leuke dingen gevonden en die wil ik graag met jullie delen!


 Herfst slinger

Ik kwam dit leuke idee tegen op PetitandSmall en ik vind dit zo'n leuke herfstslinger! Het is ook nog eens super gemakkelijk te maken. Je kan gewoon blaadjes van buiten pakken en als je wilt (wat ik heel leuk vind!) kan je ze ook schilderen, zoals je hierboven ziet. Je maakt ze uiteindelijk vast aan een mooi draadje en je hangt hem op in je kamer!


Eikels met glitter

Dit plaatje komt van Etsy en ik vind dit zo leuk! Ook deze DIY is heel makkelijk, je gaat naar buiten en verzameld wat eikels, smeert ze in met lijm en doopt ze in verschillende kleuren glitter, kijk hoe leuk dit resultaat is! Let wel op dat je het 'hoedje' van de eikel niet insmeert met lijm, juist dit effect is heel mooi!

Gekleurde dennenappels

Toen ik dit plaatje zag werd ik meteen vrolijk! Deze DIY heb ik gevonden op Blogginyou.nl en is super leuk. Je hebt maar drie dingen nodig: dennenappels, spuitverf (of gewone verf) en een krant! Je legt je dennenappels op de krant en spuit ze in met verf!

Dit waren dan al de DIYs! Dit artikel is een collab samen met de blog blauwewolken.wordpress.com en zij heeft een adventkalender gemaakt! Ben je benieuwd naar hoe ze die heeft gemaakt? Dan kan je op de link hierboven klikken!

Liefs

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.