Gadget wishlist

11 oktober 2016


Hi all!
Ik deel wel eens vaker wishlists, maar dat zijn meestal lijstjes met wat meer budget dingen. Maar ik heb ook een aantal dingen op het oog die wat boven budget zijn. Maar dat weerhoud me er niet van om ze met jullie te delen! Kijk je mee?

Nieuwe telefoon
Mijn telefoon is al oud aan het worden (ik heb nu de Samsung Galaxy S3) en er loopt een barst door het scherm en camera heen, dus het word tijd om voor een nieuwe te gaan sparen. Ik denk dat ik voor de iPhone 5s ga, aangezien de 7 net uit is daalt deze lekker in prijs want ja, iPhones zijn gewoon duur.

50mm lens
Ik zou heeeel graag een nieuwe lens willen! Ik houd van fotografie en zou graag willen investeren in een nieuwe lens. De 50mm lens is daar een mooi begin voor, deze is heel mooi voor productfoto's en het lijkt me ook gewoon tof om te experimenteren met een nieuwe lens!

-ooit- een eigen laptop
Dit is zeker niet mijn eerste prioriteit (laptops zijn zo duur!) maar ooit wil ik natuurlijk wel heel graag een eigen laptop. Een laptop van mij alleen met allemaal bestanden van mezelf en ja. Snap je. Lijkt me gewoon tof.

Wat staat er op jouw gadget wishlist? 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.