Wat ik kocht van mijn Kruidvat tegoed bonnen

12 oktober 2016


Hi all!
Laatst uploadde ik mijn Birthday Haul en liet ik zien dat ik ook twee Kruidvat tegoedbonnen heb gekregen. Natuurlijk moet zoiets snel uitgegeven worden (haha) dus laat ik vandaag zien welke spulletjes ik er allemaal van heb gekocht!

 Catrice Deluxe Glow Highlighter Palette

 Ik stond dus in de Kruidvat en zag dat Catrice en Essence een vergelijkbaar product in de schappen had liggen, beide een glow palette met drie kleurtjes. Ik nam ze beide mee zodat ik ze kan vergelijken in een review!

 Essence light up your face luminizer palette

Het tweede paletje is dus van Essence! Deze is iets goedkoper dan die van Catrice en ziet er ook heel mooi uit. De battle review komt er binnenkort aan!

Catrice HD liquid coverage foundation

Ik had weer een nieuwe foundation nodig en deze lag nieuw in de schappen, vandaar dat ik deze meenam! Ik heb hem nu een paar keer gebruikt maar eerlijk gezegd ben ik niet heel enthousiast.... de review volgt!

Catrice liquid camouflage concealer

Dit blijft toch mijn favoriete concealer, hij is licht, dekt goed, mat, blijft lang zitten en trekt niet in de lijntjes, gewoon super fijn en echt een aanrader!

Catrice loose powder

Ik heb hier helaas geen foto van maar dat is niet heel erg, want het is een loose powder, oftewel, gewoon een doosje met witte poeder om je gezicht te matteren. Niet heel bijzonder maar wel heel fijn!

Dit is alles wat ik gekocht heb! Naar welk product ben jij het meest benieuwd?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.