Trends likes en dislikes

13 augustus 2016


Hi allemaal!
Op het gebied van beauty en fashion zijn er heel veel trends! Vandaag deel ik de beauty en fashion trends die ikzelf heel leuk maar ook minder leuk vind, kijk je mee?

Boy brows
Wenkbrauwen met verdwaalde haren, die zijn helemaal in! Dat is echt iets voor mij omdat ik een hekel heb aan epileren en het liever niet doe dan wel, dus dit is ideaal :) Klik hier voor een pagina vol van die wenkbrauwen!

Glitter scheiding
Een trend die ik heel tof vind, maar niet zo draagbaar! Het plaatje van hierboven komt van de video van Dionne en Serena. Samen hebben ze Instagram beauty trends uitgetest en zo ook de glitterscheiding. Hierboven zie je heel goed hoe ik het precies bedoel! Klik hier om naar hun video te gaan en het nog beter te kunnen zien!

Matte lippen
De glanzende lipsticks verdwijnen steeds meer naar de achtergrond en de matte lipkleuren zijn de wereld aan het veroveren, iets wat ik helemaal niet erg vind! Ik vind matte lippen onwijs mooi, en ben er zelf ook fan van!

Chino's 
Dit vind ik zulke lelijke broeken. Sorry, als jij het mooi vind, prima, maar mij zul je niet in deze broeken zien lopen, ik houd het bij eens skinny jeans!

Flared jeans
Ieeeeuuuuwww, ook in deze trend kan ik me niet vinden. Ik houd van mijn skinny jeans, en daar blijf ik bij!

Glitters
Ik had het al eerder over glitters, maar glitters op oogleden zijn ook helemaal in! Je oogschaduw mag er vanaf knallen, ook je jukbeenderen mogen stralen met een mooie highlight en je nagellak mag ook sprankelen door glitters. I like it. 

 Dit waren dan de 6 trends die ik met jullie wilde delen! Welke vindt jij wel, en welke vindt je niet leuk? 


1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.