·Testing a Beauty Hack·

11 augustus 2016


Hi allemaal!
Ik heb het nu al zo vaak voorbij zien komen, dat mensen een rode/roze lipstick onder hun ogen smeren en dan concealer en voila, donkere kringen zijn weg! Vandaag test ik voor jullie of het ook echt zo handig en mooi is als ze zeggen!

Ik heb een licht roze lipstick gebruikt. Namelijk Love Me van Essence. Ik heb geen mega dikke laag onder mijn ogen aangebracht, maar wel wat. Dat heb ik uitgeblend met mijn vinger en daarna mijn gewone concealer erover geen gedaan.
 De roze lipstick aangebracht.
 Hier zie je alleen de concealer, zoals ik die normaal aanbreng.
Hier zie je het resultaat met de lipstick.

Je ziet het niet heel duidelijk, maar je kan wel zien dat het een wat meer roze ondertoon heeft. Ik bleef ook een roze waas zien, alsof ik een beetje gehuild had. Ik denk dat je dan een concealer nodig hebt die nog beter dekt, maar alsnog vind ik het resultaat niet verbluffend. Wat mij betreft doe ik het dus niet nog een keer, het is gedoe voor niks, want met alleen concealer vind ik het ook mooi. Wil je toch zoiets proberen? Dan raad ik je aan om naar Kruidvat te gaan en daar een product hiervoor te kopen wat er ook echt voor bedoeld is, ik denk dat dat beter werkt!

Wat vindt jij van deze hack?

1 opmerking

  1. Jammer dat die beautyhack niet werkt! Zelf gebruik ik geen concealer. De reden daarvoor is eigenlijk dat ik niet weet welke kleur ik moet kopen, of ik het wel goed onder m'n ogen doe (stel je voor dat je alles nog ziet zitten) en dat ik bang ben dat het eraf regent..

    Liefs! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.