Back 2 school #4 Mijn schoolspullen!

15 augustus 2016


Hi allemaal!
Vandaag komt het laatste deel van de Back 2 school serie online! In dit artikel laat ik jullie zien wat ik allemaal heb gekocht voor het nieuwe schooljaar, kijk je mee?

Kaftpapier
Ik heb 4 rollen kaftpapier uitgekozen, drie daarvan hebben een printje, en de andere is gewoon blauw! Maar hieronder staan foto's van de rollen, ze komen allemaal van de HEMA trouwens!

Schriften
Wat betreft schriften houd ik van die schriften waarin je meerdere vakken hebt, met van die tabbladen. Daar heb ik er twee van meegenomen en ik heb ook een pakketje met kleine, roze schriftjes en verder natuurlijk nog een aantal simpele ruitjesschriften.



Agenda
Mijn agenda heb je al eens kunnen zien, maar voor degene die nog niet weten welke agenda ik heb, ik heb de Belle agenda! Ik vind hem super mooi en ben er heel blij mee.
Ik hoop dat je deze mini-serie leuk vond! Laat in de reacties achter naar welke winkel jij het liefste gaat om schoolspullen te halen!

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.