·Mijn Bloglovin' lijstje·

16 augustus 2016


Hi allemaal!
Ik maak dagelijks gebruik van de app Bloglovin', dat is een app waarbij je blogs kunt volgen en als ze dan een artikel hebben geplaatst komt dat zo tevoorschijn. Eigenlijk is het precies hetzelfde als dat je op iemand abonneert op YouTube en als diegene dan wat heeft geüpload dan zie je dat in je abonnementenbox verschijnen. Maar goed, terug naar de moraal van het verhaal: vandaag laat ik jullie alle blogs zien die ik volg via deze app!

Als je op de blognaam klikt ga je gelijk naar de blog toe!

1310bynora
2wmn
All About Leonie
Beautygloss
Beautylab
BelleViefashion
BlushingBeautyNL
EliseJoanne
HappilyEverAfterx
Huis Van Belle
LiveLifeGorgeous
Lotte Loves Beauty
Manontilstra.nl
Marjolean
Pinky Polish
Teddlicious
Teskuh.nl
The Budget Blog
The Budget Life
Veracamilla.nl
Worldofideas
BrandNewDaynl
Jiami
lifeofrenee.wordpress.com
Lisa's happy life
We Heart Polish

Welke blog spreekt jou het meeste aan?

1 opmerking

  1. Wat origineel om je bloglovin lijstje te delen! Veel bloggers die jij volgt, volg ik ook :) De blog Brand New Day volg ik nu ook (door jou :) ), dat lijkt me echt een leuke blog!

    Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.