Esprit Fashion Inspiration

07 juni 2016


Hi allemaal!
Het lekkere weer begint eindelijk te komen dus ook de nieuwe lente/zomer collecties komen weer uit! Ik heb een paar super leuke items van Esprit verzamelt om in het zonnetje te zetten, items die ik heel leuk vind en een goede inspiratie zijn voor toffe zomer outfits! Kijk je mee?



 Laat ik beginnen met een item dat ik tegen kwam en waarvan ik meteen dacht, wauw! Ik heb het over een donkerblauw, feestelijke jurk! Ik houd van blauw, en de kleur van dit jurkje is heel mooi diep, en het jurkje heeft spaghetti bandjes, iets waar ik ook heel erg fan van ben!

Dit jurkje kan je hier in de webshop vinden.   

Dit is een grijze top, op het eerste gezicht heel simpel maar op de achterkant zit er een gehaakt detail! Je kent vast wel die tops met van die touwtjes aan de voorkant, bij deze top zit het aan de achterkant! Ook is het t-shirt versierd met dunne streepjes en hij is mouwloos, ideaal voor de zomer!

Klik hier om dit topje in de webshop te bekijken. 

Leuk minimalistisch shirt met een toffe tekst er op gedrukt, en dat in een mooi sierlijk lettertype! Ik ben fan, niet te veel poespas, maar die tekst maakt het helemaal af!

Klik hier om het t-shirt in de webshop te bekijken!



 Shortjes zijn een van mijn favoriete items voor in de zomer, ze zijn leuk, mooi, gemakkelijk te combineren en zitten heel comfortabel! Deze lichtblauwe versie is simpel, maar juist daarom heel tof!

Klik hier om naar het item in de webshop te gaan!


Sterren, who does not love them! Nou, ik vind ze in ieder geval super tof! En doordat dit shortje grijs is vind ik het al helemaal leuk, en daardoor heel gemakkelijk te combineren met allemaal andere toffe kleding items! Het witte shirt met de tekst erop van hierboven zou er denk ik heel mooi op staan!

Klik hier om het shortje op hun website te bekijken.


Een jumpsuit heb ik al een tijd op het oog en toen ik deze tegen kwam was ik gelijk verliefd! De combinatie van het witte en het blauw vind ik tof en het patroontje maakt het helemaal af!

Deze jumpsuit kan je hier vinden in de webshop.


Ik ben echt verliefd geworden op dit shirtje, de mooie navy kleur spreekt me heel erg aan en het geknoopte detail op de rug maakt het helemaal af! Heerlijk zomers, luchtig en heel mooi en makkelijk te combineren!

Het shirtje kan je via deze link bestellen in de webshop.


Deze lichtblauwe skinny jeans is gewoon een must in iedereen zijn kledingkast! Dit soort broeken kun je eindeloos combineren en staan altijd goed, maakt niet uit welk seizoen, het kan altijd! Wat maakt deze broek zo bijzonder? Hij heeft een gerafelde onderkant! Ik vind dit een tof detail dat de broek helemaal af maakt.

Klik hier om naar deze jeans te gaan in de webshop.


En als allerlaatste nog een echte basic die thuishoort in iedereen zijn kledingkast, namelijk een simpel wit shirtje met als detail een borstzakje! Simpel, mooi, klassiek en stijlvol!

Dit shirtje kan je hier bestellen in de webshop.

Alle kleding die ik je hier heb laten zien kan je bestellen in de webshop http://www.esprit.nl

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden om te lezen! Welk item vond jij het leukst? Ik vond het jurkje en de jumpsuit het mooist!

2 opmerkingen

  1. Dat gestreepte topje vind ik heel tof! Ik had ze jou trouwens getipt, hihi leuk dat het wat is geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.