Blog bestaat 1 jaar + Winactie MAC lipstick naar keuze! (Gesloten)

06 juni 2016


Hi iedereen!
Vandaag bestaat mijn blog precies 1 jaar! Alweer 1 jaar! Hoe snel gaat dat wel niet? In 1 jaar heb ik al weer 339 artikelen geschreven, 384 reacties mogen ontvangen en inmiddels ben ik een hele hoop lieve lezers rijker! Om jullie te bedanken voor al die lieve comments en het lezen van mijn artikelen heb ik een leuke winactie georganiseerd, namelijk; je kan een MAC lipstick naar keuze winnen!


Toen ik mijn blog startte had ik een schriftje met daarin ideeën voor als mijn blog 1jaar bestaat, vervolgens heb ik dat ergens weggelegd en niet meer naar gekeken, kom op Angela, je hebt je blog 1 dag, dan hoef je daar echt nog niet over te denken hoor! Maar nu het dan zover is was dat schriftje toch wel handig, ik heb wel aan jullie gevraagd wat jullie graag wilden, maar wat wilde ik nou eigenlijk écht? Wat had ik daar opgeschreven in dat schriftje, 1 jaar geleden? En het was duidelijk: ik wilde graag een MAC lipstick weggeven.

Nu ik dit schrijf denk ik nog steeds, wat als er (bijna) niemand meedoet? Maar nu denk ik, ach, dan hebben de mensen die meedoen lekker veel kans haha.

Voorwaarden om mee te doen aan deze winactie.

1. Volg mij op Instagram. (Geen instagram? Stuur dan een mailtje naar Inspiregirll@gmail.com met dat je meedoet aan deze winactie en laat me weten voor welke lipstick jij mee wilt doen!) 

2. Repost de foto die ik op Instagram heb geplaatst met de hashtag #InspiregirllMAC en zet daarbij welke lipstick je wilt winnen OF tag 4 vriendinnen onder mijn geplaatste foto en laat dan gelijk weten welke lipstick jij graag wilt winnen. 

Extra kans maken?

Like dan mijn Facebook pagina 'Inspiregirll' Let op: Dit is een extra, deze stap kan je dus niet alleen doen, om kans te maken MOET je de vorige stappen hebben gedaan! Als je deze stap hebt gedaan dan zal je naam 2x worden ingevuld in plaats van 1x, dus je maakt dubbel kans dat jouw naam door de computer eruit gevist word. 

De winnaar zal gekozen worden via de website www.miniwebtool.com/random-picker/ daar vul ik alle namen in en de computer zal er dan random een kiezen.
   

Wanneer word de winnaar bekend gemaakt? 
De winactie gaat open op 6 Juni 6:00 (zodra het artikel online komt dus) en zal sluiten op 19 Juni om 23:59. De winnaar zal  20 Juni om 7 uur 's avonds bekend worden gemaakt op mijn blog en op Instagram! Je hebt dus 2 weken om mee te doen.

De lipstick is t.w.v. 19,50 


Ik hoop dat je meedoet en veel succes! 

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

8 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.