Project positief

12 april 2016


Hey!
Vandaag vul ik weer een Tag in en deze keer is dat de 'Project positief'' Tag! Kijk je mee?

Wat is je favoriete quote?
Only those who care about you, can hear you when you're quiet. 

Welke droom zou je in je leven nog willen verwezenlijken? Yes you can!
In het artikel van gisteren kon je al lezen dat ik later heel graag iets in de zorg zou willen doen, dat is wel iets wat ik later heel graag wil! En ik wil heeeel graag naar Indonesiƫ!

Wat betekend geluk voor jou?
Jezelf thuis voelen, blij zijn met de dingen die hebt, blij zijn met wie je bent en je dromen najagen!
 
Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Mijn poesjes! Ik word zo blij als ik ze zie, dan word ik helemaal blij!

Voor wat mogen wij jouw 's nachts wakker maken?
Eigenlijk wil ik gewoon slapen.

Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Door een flauw grapje die ik met mijn moeder maakte, ik weet het grapje niet meer, maar het was wel grappig!

Op welke prestatie ben je trots?
Dat ik een keer een 8 had voor wiskunde en dat ik al zo lang (met plezier) blog!

Welke boodschap wil je graag aan anderen meegeven?
Je bent prachtig gemaakt, je mag trots op jezelf zijn en geniet!

Je bent helemaal vrij om de Tag over te nemen, is alleen maar leuk!  




 
  

2 opmerkingen

  1. Leuk ingevuld. Bij mij is het ook zo dat mijn katten mij helemaal kunnen opvrolijken. Super leuke beestjes zijn het :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.