Meivakantie

22 april 2016


Hi allemaal!
Vandaag is het vrijdag en vandaag begint (na de laatste dag school dan) de vakantie! Ja, het jaar is eigenlijk al heel ver om en het duurt niet lang meer of de zomer is er en ook de langverwachte zomervakantie. Maar voor nu eerst Meivakantie!

In de vakantie ga ik niet heel veel bijzonders doen, een beetje met vriendinnen afspreken, genieten van het mooie weer, lekker relaxen, mijn ding doen en natuurlijk fotograferen en bloggen!

Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik dingen moet gaan verzinnen die ik graag wil doen deze vakantie, (wel chille dingen) maar ik wil voorkomen dat ik elke dag tot 11 uur in mijn bed lig, ga ontbijten, YouTuben tot 5 uur 's middags (oké, iets overdreven) dan gaan eten, tv kijken en naar bed. Dit is natuurlijk wat overdreven, maar you got the point.

Ik hoop zo dat het heerlijk weer word deze vakantie! Ik verlang naar warm weer en in mijn t-shirtje buiten te zitten met een glas Ijsthee en lekker dingen te fotograferen in de zon, leuke artikelen te schrijven, en buiten met mijn zonnebril opzitten totdat het echt tijd is om naar binnen te gaan. Kom op hé, het is straks Mei, het zou toch moeten kunnen?

Gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie? Ik ga dus niet weg, maar ik heb een aantal vrienden die heerlijk naar een warm land gaan, ik niet, maar thuis word het vast ook leuk :)

Ik verbaas me over het feit dat het jaar nog maar zo kort duurt! Het jaar is voorbij gevlogen en de zomervakantie is al in zicht, je werkt toe naar het laatste (overgangs) rapport, je weet (misschien) al waar je naartoe gaat in de zomer en het vooruitzicht naar 6/7 weken heerlijk genieten is fantastisch!

In ieder geval, ik heb zin in de Meivakantie, ik ga niet weg maar ik heb wel een paar leuke dingen gepland waar ik naar uitkijk!

Wat ga jij doen in de vakantie?

2 opmerkingen

  1. Ik heb nu al zoveel zin in de vakantie! Deze vakantie ga n ik denk ik vooral besteden aan het ontwerpen, schilderen van een nieuwe header van mijn nieuwe lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie! Ik heb (helaas) geen vakantie, werk gaat gewoon door haha ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.