Ik & Bloggen

26 april 2016


Hi allemaal!
In dit artikel vertel ik jullie alles over wat ik van bloggen vind, wat ik ervan heb geleerd en hoe ik het combineer met school en nog veel meer!

Ik blog nu bijna een jaar! (tijd gaat snel!) en ik ben zo blij dat ik ben begonnen met bloggen! Ik zocht een hobby en ik wist dat ik met lezen niet al mijn tijd zou kunnen vullen en een sport gaan doen had ik ook geen zin in, en een vriendin van mij die had ook een blog, en ik volgde veel blogs en mijn interesse in make-up was ook aan het groeien en zo is mijn blog ontstaan!

Toen ik mijn blog begon had ik een boekje waarin ik plande wanneer ik wat ging doen, wanneer ik ging schrijven, wanneer ik foto's ging maken en welk artikel wanneer online kwam. Inmiddels heb ik dat niet meer en heb ik geen systeem meer, ik blog wanneer ik wil en maak foto's wanneer ik zin en tijd heb. Alleen ik bedenk vaak wel wat voor artikel ik wil schrijven en als ik daar foto's voor moet maken maak ik daar wel expres tijd voor zodat ik het artikel wel kan schrijven. Het enige waar ik tegen aan loop is dat ik vaak OOTD's wil maken alleen dan heb ik iemand nodig die foto's van mijn outfit maakt, en dat lukt niet altijd, dus dat is wel een aandacht puntje voor mij.

Bloggen geeft mij veel voldoening, ik word blij van jullie reacties, ik word blij als mijn artikel gelezen word en als ik vind dat een artikel echt goed gelukt is vind ik dat ook super tof. Ik heb wel geleerd dat er natuurlijk altijd haat reacties zijn (en dan bedoel ik nare reacties, niet kritiek waar ik iets mee kan, tuurlijk mag je iets negatiefs zeggen, zolang het maar opbouwend is en zolang ik er wat mee kan, nu heb ik het over reacties waarmee je niks kan) alleen ik heb wel geleerd dat je die niet persoonlijk moet opvatten, nou heb ik dit niet vaak meegemaakt, en ik verwijder ze wel, alleen toch kan je er nog wel eens mee in je hoofd zitten, maar het is mijn artikel, en als ik daar blij mee ben kan niemand dat van mij afpakken!

4 opmerkingen

  1. Je blogt echt super en van alle nare reacties moet je je echt niks van aantrekken! Je hebt een prachtig blogje hier zo en dat moet je vooral nog wat langer dan een jaartje gaan volhouden, op naar de 2 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blog is echt geweldig, en de manier hoe je schrijft blijft onwijs mooi! Ik ben echt enorm trots op je! En als je ooit nog iemand nodig hebt voor een OOTD, dan kan ik welk een keertje naar je toe fietsen of gaan we ergens anders een keertje shooten! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je blog echt fantastisch! Ik hou van je schrijfstijl en van je artikelen, en je moet je niks aantrekken van haat reacties, je bent een super goede schrijfster en je moet zeker doorgaan! Deze blog ben je begonnen omdat JIJ een hobby zocht en omdat JIJ dit leuk vindt, je moet dit zeker niet doen voor anderen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.