Essence Longlasting lipstick 05 Cool Nude

15 april 2016


MAC Faux, inmiddels is de hype alweer een beetje overgewaaid, maar toch twijfelde ik laatst of ik hem ging kopen of niet. Iedereen beweerde dat het de perfecte nude lipstick was en dat hij iedereen stond. Toch kocht ik hem niet, ik besloot de goedkope dupe te kopen om te kijken of die mij bevalt! Vandaag review ik hem voor jullie, zou ik nu wel overtuigd zijn om Faux misschien aan te schaffen?

Cool Nude is een bruin/paarse kleur, niet heel nude als je het mij vraagt, maar het kan nog binnen die categorie vallen. De lipstick huls is mooi, niet bijzonder maar gewoon oke!



De lipstick is romig, blijft 2/3 uur zitten en voelt comfortabel aan op de lippen. Kwalitatief heel goed, veel pigment en glijd over de lippen, heel goed voor een lipstick van 2,39! De lipstick heeft een mooie glans maar niet overdreven. Mooi!


Aan de kleur zelf moet ik nog een beetje wennen, hij is toch best bruin, iets wat ik niet snel draag. Gelukkig maakt het paarse in de lipstick hem heel draagbaar. Ik had nog niet zo'n kleur lipstick in mijn stash, maar of ik MAC Faux aan ga schaffen? Ik weet het nog niet. Ik ben nog niet 100% overtuigd van de kleur, ik had hem rozer verwacht. Maar desalniettemin vind ik het een mooie kleur die zeker een plekje in mijn stash verdiend!


Essene Cool Nude kost 2,39
Deze lipstick is te koop bij o.a. Kruidvat

4 opmerkingen

  1. Ik snap wat je bedoeld met "vind ik hem mooi of niet?" Ik heb hem zelf ook en hij is inderdaad best bruin. Toch vind ik het ook een prima kleurtje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem je heel goed staan hr ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze lipstick zelf ook en ik vind hem heel mooi, en hij staat jou ook echt goed!
    Ik heb nog een vraagje wat verder niet over dit artikel gaat, maar zou je misschien een keer een artikel kunnen maken met tips voor het kiezen van een goede foundation/concealer? Ik vind het zelf best lastig en ook een beetje gek om een foundation te testen in de winkel.
    Xxx Anna
    Ps: Ik ben anoniem omdat ik geen google account heb ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is zo mooi! Ik wil al heel lang een lipstick maar ben bang dat ik hem niet gebruik, nu gebruik ik ook gewoon GEEN make-up laat staan dat ik dan opeens met lipstick aan kom zetten...

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.