De mooiste Instagram feeds

11 maart 2016


Ik vind het heerlijk om mooie feeds te zien, het is iets waar mensen echt hun best voor doen, super mooi om dan het resultaat te zien. Vandaag laat ik aan jullie een paar Instagrammers zien die jullie absoluut moeten volgen omdat ze een heel mooi feed hebben!

Allaboutleonie heeft een super mooi wit feed met mooie foto's van prachtige make-up producten, ik ben eerlijk, ik val voor zulke feeds dus over het algemeen zie je meer van deze feeds dan wat anders haha!

Lifewithmaris heeft soortgelijke foto's, mooi wit, clean, mooie foto's, kortom, een prachtig feed!

Shannon heeft een iets ander feed, maar daarom niet minder mooi! Ik vind het heel leuk dat ze een beetje kleurcontrasten gebruikt, je ziet hele witte foto's, maar ook een zwart-wit selfie, prachtig!

Op dit feed ben ik helemaal verliefd geworden! Wauw! Wat een mooie foto's en producten, en ook zo'n goede kwaliteit! @loezich is zeker een kijkje waard!

Onder deze namen kan je de Instagrammers vinden:

@Loezich
@Allaboutleonie
@Lifewithmaris
@_94shannon

Wie is jouw favoriete Instagrammer?






Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.