Candy for England

10 maart 2016


Hey allemaal!
Wat doe je als je 6 uur lang in de bus moet zitten? Juist! Snoep kopen dat je met de rest van de klas kan opsnoepen! Wil je weten wat ik voor snoep heb gekocht? Lees dan snel verder!

Meestal als ik snoep ga kopen voor een groot aantal mensen, ga ik snoep scheppen. Dan heb je voor ieder wat wils en het is relatief goedkoop!

Ik houd van drop en dat zie je ook in mijn snoepzak terug! Heksenhyl, twee soorten vissendrop, salmiak dropjes, het zit er allemaal in!

Ook houd ik van zuur dus er zitten van die zure beertjes in en zure matten!

Jelly beans kan je ook vinden in mijn (huge) snoepzak en nog zoiets maar dan ietsje anders, van Haribo.

Ook heb ik banaantjes en paddenstoeltjes en van die gummy coco cola flesjes, dus, voor iedereen wat lekkers!

Heel toepasselijk had ik eigenlijk engels drop mee moeten mee nemen, maar daar houd ik niet zo van haha. 

Wat voor snoep vind jij lekker? 


Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.