My favorite lipbalm

21 september 2015

Heb jij de perfecte lipbalsem al gevonden? Moeilijk he, er zijn er zoveel, en zoveel die het net niet zijn. Maar Vaseline doet het goed, Vaseline kwam vorig jaar met de Queen Bee lipbalsem, een limited edition, maar in sommige Kruidvat filialen zie ik hem nog steeds liggen, vandaar dat ik hem toch met jullie wil delen!

Deze honeylicious lip therapy ruikt heerlijk, zo lekker naar honing! Maar dat niet alleen, de werking is ook fantastisch. En het is ook nog eens een multifunctioneel product, ik had een paar maanden terug wat irritaties op mijn gezicht, sinds ik dit erop heb gesmeerd is het verdwenen!
Ik heb de pan al geraakt :)
 Hier kan je zien hoe fijn ik hem vind, hij begint al flink op te raken! Ik gebruik hem dan ook bijna dagelijks en smeer een flinke laag op mijn lippen. Het enige minpuntje is dat je er met je handen in moet dus het niet heel hygiĆ«nisch is.
Op je lippen is hij niet geel maar transparant, gelukkig haha. Hij plakt wel een beetje maar vergeleken met sommige lipglosses is het niks!
For smooth lips they'll buzz about
Wat een fijn product! Zeker nu de koudere maanden er weer aankomen kan ik hem niet missen, mijn lippen zijn altijd behoorlijk droog in de winter dus dan is deze lipbalm mijn beste vriendje.

Vaseline Queen Bee vind je hier voor 2,99, o.a. te koop bij Kruidvat


1 opmerking

  1. Heb deze echt nog nooit gezien! Volgende keer kijk ik er zeker even na of we die hier ook kunnen krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.