Mijn 'back to school power' Psalm

13 september 2015

Wat ik een onwijs mooi Psalm vind is deze, Psalm 29:11, waarom? Dat zal ik eens uitleggen.

Psalm 29:11 zegt: de Heer geeft kracht aan Zijn volk, de Heer zegent Zijn volk met vrede. Ik weet nog heel goed dat ik riep: deze wiskundige regeltjes krijg ik niet in mijn hoofd! π + straal X diameter, of nee, het was...... ik vond het maar moeilijk en wist niet goed wat ik ermee aan moest. Ik was er van overtuigd dat ik een slecht cijfer zou krijgen. Raad eens wat ik had? Een 7,2. Hoe kan dat nou? De Heer geeft kracht aan Zijn volk en de Heer zegent Zijn volk met vrede. Je kan Hem alles vragen! Hij wilt jou kracht geven om die engelse repetitie goed af te ronden, Hij wilt jouw rustig maken zodat je je kan concentreren op je huiswerk. Hij wilt je helpen! De Psalm zegt het zelf!

Het is een Psalm waardoor ik 'power' krijg voor het nieuwe schooljaar. Het herinnert me eraan dat ik niet alleen voor het nieuwe schooljaar sta en dat ik Hem altijd om hulp kan vragen. (Let op: ik zeg nu niet dat als je om een 10 bid dat dat ook meteen gebeurd) maar Hij negeert je gebed zeker niet. Ik had ook en 3,5 voor dat ik die 7,2 had, maar je moet niet opgeven als het niet gaat. God is er ook in die kleine dingen. Misschien heb je wel moeite met vragen stellen en helpt Hij je daarmee. Vraag! Vragen mag altijd en Hij zal je nooit negeren, God heeft altijd een luisterend oor!

Love
Angela   

bron foto

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.