2 boeken die ik de komende tijd wil gaan lezen

14 september 2015

Misschien heb je wel gemerkt dat ik echt een boekenwurm ben. Ik houd van lezen en spannende/romantische boeken vind ik helemaal geweldig, ook romans doen het goed. Ik ben de komende tijd van plan om deze 2 boeken te lezen, ik leen ze van een vriendin (thanks girl!) en ben dan ook hartstikke benieuwd!


De boeken die ik de komende tijd wil gaan lezen zijn Verraad en Shock, Verraad is geschreven door Abigail Haas en Shock komt van de schrijver Mel Wallis de Vries. Met beide heb ik geen ervaring dus ik ben dan ook reuze benieuwd wat ik van deze schrijvers vind! Wat ik leuk vind aan het uiterlijk van de boeken is dat er een band omheen zit, wat een soort kers op de taart is want de uitstraling van de boeken alleen al vind ik heel mooi!
Samenvatting op de achterkant van het boek.
Sinds Anna bevriend is met Elise lacht het leven haar toe. ze zijn onafscheidelijk, en nu is ook de populaire Tate nog als een blok voor haar gevallen. Anna kan niet wachten tot ze met Tate en haar vriendenclub een week gaat feestvieren op Aruba.

Maar de vakantie eindigt in een drama wanneer ze Elise vermoord aantreffen in het vakantiehuis. Voor Anna begint een nachtmerrie: ze wordt opgepakt en al snel aangewezen als hoofdverdachte. Alleen in haar cel moet ze het proces afwachten. Hoe kan ze haar onschuld bewijzen nu alles tegen haar gebruikt wordt en iedereen zich tegen haar keert?
Klinkt spannend dus! Het boek telt 382 (spannende) bladzijden wat behoorlijk wat is, zelf vind ik dat niet erg, ik houd wel van wat uitgebreidere boeken, ik hoop dan ook dat dit een gedetailleerd boek is, ik houd ervan als je alle fijne hersenspinsels van de personen te weten kan komen!

Dit boek klinkt heel erg spannend, ik ben dan ook heel benieuwd hoe dit boek zal uitpakken!

Nu is Shock aan de beurt! Shock is gesschreven door Mel Wallis de Vries. Ik kende de schrijver nog niet en weet dus ook niets van haar schrijf wijze af, des te leuker om het boek te lezen!
Samenvatting op de achterkant van het boek.
Stel je voor: je beste vriendin verdwijnt na een schoolfeest. Alleen haar fiets, haar telefoon en haar bebloede jas worden gevonden. Je wordt verscheurt door verdriet maar ook door angst. Wat is er die avond met haar gebeurd? Maanden later lukt het je pas om je leven weer op te pakken. Maar dan komt de moordenaar terug. En dit keer voor jou. Kun je nog vluchten? Of is het te laat?
Ookal zo spannend! Dit boek is aanzienlijk dunner, 239 bladzijden telt het boek, meer dan 100 bladzijden minder dan het boek Verraad. Als je graag wilt lezen, en het liefst een spannende jeugd thriller, dan is dit misschien wel wat voor jou. Het klinkt in ieder geval heel spannend wat mijn interesse wekt. Ik ben heel benieuwd naar dit boek!






Verraad: 14,99 (gebonden)
Shock: 13,99 (gebonden)


Allebei de boeken zijn o.a. te koop bij de Bruna. 

X
Angela




1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.