Todays essentials

15 september 2015


Beauty essentials, elke dag heb ik beauty essentials, producten die ik op die dag met veel liefde gebruik. Het gaat van een blush naar bodylotion en van lipbalsm naar shampoo. Vandaag laat ik je mijn 2 essentials zien van een zaterdag in september!


Deze heerlijk geurende hand & bodylotion was een echte essential vandaag! Het product heeft een hele aangename geur en ruikt dus heerlijk. Ik word altijd heel vrolijk als ik deze frambozen lotion op heb!
Ik had eens zin in paarse lipstick! Ik draag het niet vaak omdat het best wel gewaagd is en ik het dus niet altijd aandurf. Maar op een zaterdag ga ik toch niet naar school dus vond ik het wel kunnen. Een hele mooie intense aubergine kleur die ik maar al te graag op doe.

Dan waren dit mijn 'todays essentials'!

Q: wat zijn jouw essentials?



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.