Als al mijn make-up zou verdwijnen...

12 september 2015


Ai, als al mijn make-up weg zou zijn, dan zou ik daar niet heel vrolijk van worden, zeg maar gerust chagrijnig! Ik zat op YouTube rond te kijken en deze video stond bij de suggesties en ik vond het wel een heel leuk idee! Ookal heeft Teske deze tag in 2013 gedaan, ik zag geen reden waarom ik deze tag niet nu kon doen! Dus hierbij, de wat als al je make-up zou verdwijnen tag!

Oke, je mag dus maar 10 producten kiezen maar, hoe heeft Teske dan haar blush aangebracht? En haar poeder als ze geen kwasten heeft gekozen? Nou ja, in ieder geval, ik probeer ook de kwasten mee te tellen want ja, dat is toch een deel van je make-up!


Gezichts make-up.
Dan kies ik sowieso voor de Essence Matt mouse foundation, en als concealer zou ik de 16 hour concealer van Essence doen!



Wenkbrauwen.
Absoluut het duo wenkbrouw kitje van Catrice, en dan in combinatie met de Essence kwast die schuin afgesneden is!



Oog make-up.
Ik draag bijna nooit oogschaduw (wat in dit geval een voordeel is) dus dan ga ik voor de mascara van Maybelline, hij maakt mijn winpers mooi lang en vol en die kan ik dan ook absoluut niet missen. Ook de liquid ink eyeliner is in korte tijd een grote favoriet geworden en is niet meer weg te denken uit mijn dagelijkse routine.


Blush/highlighter.
Blush en Highlighter! Ik laat de highlighter even weg omdat ik dat niet heel vaak gebruik en dan liever een extra lipproduct kies. Maar een blush kan niet missen! Daarom kies ik voor de blush 10 Adorable van Essence in combinatie met de blushkwast van Essence!


Lipproducten. 
Als we het over lipproducten hebben kies ik voor mijn geliefde MAC lipstick in de kleur Please me. Maar een matte lipstick kan je niet aanbrengen als je gebarsten lippen hebt dus kies ik als lipbalsem mijn Vaseline queen bee lipbalsem. (ik weet dat die limeted edition is maar hij ligt al heel lang in de winkel en anders is hij vast nog wel ergenst te vinden)

Mijn 10 gekozen producten op een rijtje: 
Essence soft matt mousse foundation
Essence 16 hour concealer
Essence schuin afgesneden kwastje
Catrice wenkbrouw kit
Maybelline false lash effect waterproof mascara
Essence liquid ink eyeliner
Essence blush kwast
Essence silky touch blush 10 adorable
MAC Please me
Vaseline queen bee

Welke producten kan jij echt niet missen?

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.