Leuke challenges

03 september 2015

Ik vind het ontzettend leuk om challenges te kijken, meestal zijn ze heel grappig en lig je krom van het lachen, even ontspannen bij een grappig youtube filmpje, ik vind het heel leuk, vandaag deel ik een aantal leuke challenges!

Whisper challenge
Jaa dit is zo'n leuke challenge! De een krijgt een koptelefoon op met harde muziek, en de ander die moet een zin zeggen en degene met de koptelefoon moet raden wat diegene zegt, hilarisch!

Guess the bodypart 
 Klinkt misschien een beetje vies maar dat is het totaal niet, en de ene raakt met de ander zijn hand bijvoorbeeld zijn eigen elleboog aan en dan moet die ander raden wat voor voor lichaamsdeel het is, funny!

Chubby bunny 
Ook een leuke challenge, je moet zo veel mogelijk spekjes in je mond stoppen en na elk spekje moet je chubby bunny zeggen, wie het als langste volhoud heeft gewonnen!

Accenten challenge 
Ookal is dit filmpje uit 2013, dat maakt hem niet minder leuk, je trekt een accent en vervolgens moet je die nadoen, de ander moet raden wat voor accent diegene nadoet!

Guess the youtubers challenge
 Guess the youtuber challenge is ook heel leuk, je kiest een foto uit van een youtuber en die vergroot je heel erg zodat die nauwelijks herkenbaar is, de ander moet raden wie het is, super leuk!

Photobooth challenge 
Dit is misschien wel de meest grappige challenge, ik vind hem in ieder geval super leuk! Hoe de challenge gaat spreekt eigenlijk wel voor zich. Gek doen zonder te lachen!

Seven second challenge 
 Ja super grappig, je moet opdrachten uitvoeren in 7 seconden! Haha ik zie nu ineens dat dit ook de 7e challenge is die ik noem.

Welke challenges vind jij leuk?

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.