Dingen waarvoor ik God dankbaar ben

02 september 2015

Tel je zegeningen! Dat hoor je heel vaak en dat doe ik ook, het is fijn om God te danken voor de dingen die je krijgt, normaal doe ik dit voor mijzelf, maar ik dacht van waarom zou ik het niet ook met jullie delen?


Mijn poezen.
Dat was het mooiste verjaardagscadeau wat ik ooit heb gehad. Elke dag als ik ze zie wordt ik gelukkig en ik knuffel ze vaak en graag. Ik heb er zelfs twee waar ik ook ontzettend dankbaar voor ben. Ik geniet onwijs van ze en ben heel dankbaar dat ik ze elke dag weer bij me mag hebben!
Mijn blog.
Sporten is niks voor mij en als iemand vraagt aan me wat voor sport ik doe (wat nogal eens gevraagd word) dan heb ik niks te zeggen. Meestal is dan de reactie, o, wat doe je dan? Dan verwachten ze een hobby zoals zingen of een instrument spelen. Ik ben niet echt muzikaal aangelegd en heb een zangstem waar iedereen van wegrent en een muziek instrument spelen is ook niets voor mij. Daarom ben ik heel dankbaar dat ik bloggen heb ontdekt. God heeft ons allemaal een talent gegeven alleen de één ontdekt het sneller en gemakkelijker dan de ander. Ik ben ook dankbaar dat ik dat talent heb gekregen en dat ik het ontdekt heb want ik vind het super om te doen.
Lezen.
Ja, ook ben ik dankbaar voor boeken, (en voor de bibliotheek) van boeken lezen kan ik heel rustig worden en heel erg van genieten, als God niemand talent had gegeven voor schrijven las ik nu een stuk minder boeken, zo fijn dat er leuke schrijvers en pakkende onderwerpen zijn!
Mijn camera.
Ook ben ik heel dankbaar voor mijn camera, het is toch niet iets wat je zo 1,2,3 koopt (oke, het is nog niet helemaal afbetaald maar het komt dichtbij) alleen ik heb hem nu wel. Ik heb in korte tijd best wel wat geld bij elkaar gekregen door middel van oppassen en leuke onverwachte extraatjes. Straks komt ook mijn verjaardag eraan dus krijg ik ook weer geld en daar ben ik dankbaar voor. Dat God altijd manieren vind voor het oplossen van dingen en mij daarbij wilt helpen is gewoon amazing, in dit geval is het dan voor het bij elkaar sparen van een camera, maar er zijn ook bijv. persoonlijkere dingen waarbij Hij mij helpt, ik ben bijv. best wel een piekeraar maar Hij wil me helpen om mijn zorgen aan Hem te geven!
Mijn omgeving.
Ik ben niet iemand die heel erg geïnteresseerd is in natuur maar bij dit plaatje moet ik van me zelf altijd beseffen hoe goed ik het wel niet heb in mijn omgeving. Ik heb water in overvloed, kan naar mooie plekjes zoals de heide hierboven en wij kennen in Nederland geen echte honger en heb lieve vrienden en vriendinnen. En ook niet geheel onbelangrijk, ik heb een huis. Ik hoef niet op straat te slapen als bijv. kinderen in Indonesië. Moet ik dan niet ontzettend dankbaar zijn voor de omgeving waarin ik leef?

En natuurlijk ben ik ontzettend dankbaar dat ik God ken, zonder Hem had ik bijv niet mijn blog gehad en ik ben ontzettend dankbaar dat Hij er altijd voor me is.

Waar ben jij God dankbaar voor?

Love,
Angela


1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.