MAC wishlist

01 september 2015


Sinds ik 1 MAC product heb ben ik verslaafd aan MAC, ik vind de lipsticks onwijs fijn en heb er ook nog wel een aantal op het oog, ook een blush zou ik graag uitproberen maar een highlighter lijkt me ook niet verkeerd. Dat word lekker sparen de komende tijd!

MAC blush
Qua blush zou ik heel graag Dainty en New Romance eens proberen. Dainty is de blush die iedereen staat zeggen ze, dus als eerste MAC blush kan je hiermee niet de fout ingaan. New Romance? Dat is de warme versie van Dainty, Dainty heeft een wat koelere ondertoon. Dainty staat ook op mijn nummer 1 qua blush wishlist omdat die een wat koelere ondertoon heeft en mijn huid ook een koelere ondertoon heeft.

MAC lipstick
Ik heb 1 MAC lipstick (Please me) en die is mij zeer goed bevallen. Chatterbox lijkt me ook heel mooi, een iets fellere roze kleur, heel vrolijk. Pink plaid zou ik ook graag toevoegen omdat dat de koele versie is van Please me, Please me zit er tussen in en Pink plaid heeft echt een koele ondertoon wat mooi zal matchen bij mijn huid. Creme cup is ook een mooi roze nude kleur die ik graag zou toevoegen aan mijn collectie. (valt het je op, ik houd van roze kleurtjes :)

MAC highlighter 
 Na veel reviews te hebben gelezen ben ik erachter gekomen dat MAC highlighters ook heel erg goed in de smaak vallen, MAC soft and gentle lijkt mij super gaaf, geeft een mooie koele glans en is ook perfect voor als je naar een feestje gaat.

MAC mineralize highlighter, 29,50
MAC mineralize blush 24,50
MAC lipstick 19,50 

Heb jij een MAC wislist? 

X
Angela  

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.