It's a coconut day

18 augustus 2015


Ik vind de geur van kokos heel fijn, maar als het heel overweldigend is is het voor mij niet meer fijn, maar met een kokos geurtje kan je mij wel blij maken. Vandaag review ik voor jullie 2 producten die kokos bevatten, een hand en nagel crème en een gezichtsmasker, kijk je mee?


Laten we beginnen bij het masker want daar ben ik het meest enthousiast over! Dit masker ruikt heerlijk naar kokos maar je ruikt ook de heerlijke subtiele munt geur erdoor heen, alleen al de geur, love it! Dr. van der Hoog heeft naar mijn mening eigenlijk altijd wel hele goede producten, ik was dan ook heel benieuwd of dit maskertje echt zo goed was als mijn verwachtingen. Het masker is voor alle huidtypen en moet vochtregulerend en verfrissend werken en is op basis van natuurlijke ingrediënten gemaakt.
Op de achterkant staan de ingrediënten vermeld en nog wat informatie over het masker en Dr. van der Hoog. Pluspunt: met dit masker heb ik 3 gezichtjes gedaan, mijn moeder zusje en mijn gezicht, het masker is voldoende voor wel 3 personen!
Substantie en mijn mening 
  Het is een dikke substantie wat fijn aanvoelt, wat ook heel fijn is is dat het maskertje scrub deeltjes bevat dus zodra jij het maskertje van je gezicht wast word je huid ook nog even voorzien van een fijne (kleine) scrub behandeling! Voordat ik het maskertje had aangebracht heb ik mijn huid een cijfer gegeven; een 7, toen ik het masker van mijn gezicht afgewassen had was ik blij verrast! Mijn huid was zacht en het masker had een voedende uitwerking op mijn gezicht! Na het masker geef ik mijn huid een 9! Ja dit is een top masker!
Dan nu de hand cream! Het leuke is dat deze cream ook voor je nagels is, dus dat is leuk! De geur is lekker maar als je niet van kokos houdt raad ik je deze af want het is een vrij sterke geur.
Substantie en verzorging
 
De substantie is een dunne wit doorzichtige cream, makkelijk uit te smeren en trekt snel in. Voor echte winterhanden raad ik je deze cream af, daar is hij niet verzorgend genoeg voor, maar ik gebruik hem met veel liefde, in de lente zomer of herfst kan je deze cream makkelijk gebruiken, hij is niet te voedend, maar maakt je handen wel wat zachter!
Prijs en verkrijgbaarheid
Over de prijs en verkrijgbaarheid van deze producten hoef je je geen zorgen te maken, beide producten zijn voor een heel zacht prijsje te koop bij de action.
Dr. van der Hoog gezichtsmasker, 0,89 cent. 
Coconut care hand & nail cream, ik weet de prijs niet, ik kan die niet vinden, de bodycream van dit merk is 1,19 euro dus de hand & nail cream zal ook niet veel van die prijs afwijken.  

Houd jij van kokos geur? Laat het me weten in de reacties!

Love
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.