In Gods wijngaard is het nooit komkommertijd

15 juli 2015

Hi, hoe is het? Genieten jullie ook van het lekkere weer? Ik wel! Vandaag heb ik weer een blogpost voor jullie, het lijkt op een boekrecensie maar dat is het niet! Ik kwam dit boekje tegen van Gerbrand Fenijn waar meer dan 100 spreuken in staan, of hoe Gerbrand het zelf zegt, gedachten woordgrapjes en hersenspinsels, in dit boekje staan meer dan 100 snedige spreuken die een glimlach op je gezicht toveren of je aan het denken zetten. Klinkt interessant niet? Ik heb er een aantal uitgepikt en die laat ik aan jullie zien!

De eerste is nummer 4, helemaal mee eens!
Dan nummer 20, die vindt ik heel leuk!
Nummer 50.
De beurt aan nummer 51. Deze vindt ik heel tof.
Nummer 107, deze vindt ik zooo goed!!
Nummer 61, helemaal waar vindt ik, ik vindt dat iedereen gelijk is!
Nummer 82. Ik had er nog nooit bij stilgestaan maar het is wel zo!

Trouwens bij nummer 61 moest ik aan dit plaatje denken, die wil ik even met jullie delen.
Hopelijk vonden jullie het een leuke post, zo'n post heb ik nog nooit eerder gedaan, laat me even weten als je nog meer van deze leuke spreuken wilt horen, er staan er namelijk 111 in!

Welke spreuk vond jij het leukst?

X
Angela

1 opmerking

  1. Ik vond spreuk 107 heel goed!πŸ’ͺπŸΌπŸ™‹πŸΌπŸ™†πŸΌ

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.