I love palmtrees

13 juli 2015


Op hete zomerdagen draag ik het liefst wat luchtigs, ik ging die dag ook nog zwemmen dus het was wel makkelijk om iets aan te trekken wat luchtig, gemakkelijk aan en uit te trekken is aan te doen, perfect dus voor mijn jurkje met palmbomen erop!
Ik vind het zo'n leuk jurkje, roze, zomers, luchtig en ja, just perfect for me! Hij zit ook heel comfortabel en waar je de palmbomen op ziet staan, daaronder zit nog een bodycon rokje, wat heel fijn is want het rokje met de palmbomen erop is heel zwierig, vooral op de fiets is dat niet heel fijn dus echt top dat er nog een rokje onder zit!
Just love the dress!
Ik combineerde het met mijn Birckenstocks omdat ze overal bij passen, ze zijn zilver en je kan er nooit de fout mee in gaan en ze lopen ook heerlijk en bovendien ook perfect voor het mooie weer!
Als sieraad droeg ik dit leuke armbandje, heel mooi classy, gemakkelijk te combineren en doordat het zo lekker simpel is past hij perfect bij mijn jurkje, door de palmbomen maken het geheel wat drukker, daarom vindt ik het armbandje er zo mooi bij passen. Helaas weet ik niet waar het armbandje vandaan komt, ik heb hem namelijk een keer cadeau gekregen op school, bij Sinterklaas.
Pretty! Echt een aanrader deze jurk, wil je hem wat rustiger? Iets meer basic? No problem! Hij is er in verschillende kleuren/prints, voor ieder wat wils!
jurk
Birckenstock slippers

X
Angela

1 opmerking

  1. hoi
    wauw wat een mooie jurkje.
    het staat je heel goed.
    en in de winter zou het jurkje mooi staan met een vestje en huidskleur of zwarte panty.
    mvg sebastiaan

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.