Furry friend tag

12 juli 2015


Hi,
Vandaag, op 12 Juli zijn mijn 2 poezen jarig! Ze zijn 1 jaar geworden. Ik houdt ontzettend veel van ze maar om nou een blogpost te wijden aan dat ze jarig zijn...nee, dat ging me iets té ver, maar toen dacht ik hé, er is toch een furry friend tag? En ja, ik had gelijk en vond het wel toepasselijk voor een blogpost op hen verjaardag! Laten we beginnen met de vragen!

1. Wat zijn de namen van je huisdieren?
Woezel en pip! Ik vind het wel grappig, het zijn broertjes en de namen passen bij elkaar, ookal zijn de echte woezel en pip geen poezen haha.

2. Wat voor soort dier is het en wel ras?
Poezen! Of eigenlijk moet ik katers zeggen en het ras tja... de moeder is half Persch (schrijf je het zo?) en voorderest weet ik niet wat ze precies zijn.

3.  Hoelang heb je je huisdieren al?
Ik kreeg ze vorig jaar voor mijn verjaardag, fun fact: mijn verjaardag is op dierendag, hoe toepasselijk, maar, ik kreeg ze niet precies op mijn verjaardag i.v.m. hoelang ze bij de moeder mogen blijven enz. maar op 21 September 2014 zijn ze bij mij komen wonen!

4. Hoe kom je aan je huisdieren?
Oke, je hoeft geen heel spectaculair verhaal te verwachten hoor maar goed, mijn vader zat op Facebook te kijken en hij zag dat vrienden van ons twee jonge poesjes hadden die ze weg wilden geven en wij waren (gelukkig) de eerste die erop reageerden en zo zijn ze bij mij in huis beland!

5. Hoe oud zijn je huisdieren?
Precies een jaar haha.

6. Wat is er zo grappig aan de persoonlijkheid van je huisdieren?
Ze houden ontzettend veel van manden, misschien hebben alle katten dit wel hoor maar ik vind het wel grappig, buiten hebben we een mand met grond erin, daar gaan ze altijd in liggen en binnen hebben we een mand met tijdschriften staan waar ze zelfs in gaan liggen en soms gaan ze zelfs in de wasmand! Oja, Pip is zelfs een keer in de droger geklommen! Dat is geen mand maar het is wel grappig.

7. Hoe belangrijk is de band die je hebt met je huisdieren?
Heel belangrijk! Ze voelen voor mij aan als mijn kindjes, dat zegt genoeg denk ik?

8. Wat zijn je favoriete herinneringen die je hebt aan je huisdieren?
Dat Woezel een keer in de auto is geklommen en Pip in de droger, en natuurlijk elke keer als ze bij me komen liggen op mijn schoot, daar kan ik heel erg van genieten!

9. Welk koosnaampje geef je aan je huisdieren?
Ik heb er wel wat hoor, voor Woezel heb ik: woes, woesje, woezeltje en voor pip: pips, pipje, pipper, pippertje, pipske en dan heb ik voor beide ook nog een paar: schatjes, lieffies, poesjes maar ik weet niet pf je dat koosnamen mag noemen.

Dit waren de vragen dan! Laat hieronder even je reactie achter of jij ook huisdieren hebt! 

X
Angela  

Hier nog een paar foto's















Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.