3x gladiator schoenen

11 juli 2015


Gladiator schoenen zijn echt een trend nu heb ik gemerkt, als ik plaatjes zie van gladiator schoenen moet ik ook echt aan een gladiator denken haha, vandaag heb ik een paar van deze schoenen opgezocht en die deel ik met jullie!

Gladiator schoenen zijn echt stoere schoenen, persoonlijk vind ik ze wel wat hebben, ik moest er eerst wel aan wennen maar ik hou wel een beetje van een stoere look. Doordat dit exemplaar zwart is heeft hij een nóg stoerdere uitstraling wat ik wel tof vind, je kunt hem ook met heel veel dingen combineren. Naar mijn mening doet deze schoen het wel goed met een leren jackje en een shortje en met wat vrouwelijke sieraden om het geheel wat zachter te maken.
Deze schoenen koop je al voor €49,99 bij Otto.nl
De volgende gladiator schoen is van Sacha en heeft tot tegenstelling van de vorige een veel zachtere uitstraling door de kleur blauw en doordat ze niet tot kniehoogte zijn, kortom, heel anders dan de vorige! Deze kan je gemakkelijk combineren met een jurkje, maar met een shortje zal deze schoen dan ook niet verkeerd staan! Voor al €69,99 kunnen deze leuke schoenen bij jouw in de kast staan!
De laatste alweer! Deze gladiator schoen kan je heel gemakkelijk in en uit doen doordat er aan de achterkant van de schoen een rits zit, slim! Deze is ook op kniehoogte maar weer heel anders dan de eerste, als eerste natuurlijk de kleur, maar kijk eens naar de zool, een wereld van verschil! Deze zool is veel dunner, daardoor ook een wat zachtere uitstraling. Met een playsuit of een shortje kan je niet snel fout gaan bij deze schoen, ze vliegen dan ook de winkel uit dus wees er snel bij als je de gladiator schoen wilt hebben! Voor79,99 kan jij deze schoenen hier bestellen.

Wat vind jij van de gladiator schoen?

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.