Angela's ABC

06 juli 2015


Hi!
Ik dacht dat het misschien wel leuk was om een ABC te doen! Op elke letter heb ik een persoonlijk dingetje van mij verzonnen. Veel plezier!

A. Angela. Dôhh.
B. Bloggen!!! Ook wel een beetje logisch haha.
C. Christelijk. Dat kwam dan ook gelijk in me op <3
D. Doortje, dat is mijn bijnaam haha..
E. Eigenwijs. Heb af en toe wat eigenwijze trekjes haha.
F. Friet. Mn favo eten!
G. God <3
H. Hercule Poirot. Agatha Christie schreef vroeger detectives en die van Hercule Poirot zijn geweldig! Ook de verfilmde versies zijn heel erg leuk. 
I. Inspirerend. Iemand had dat een keer op een kaart geschreven dat ik heel inspirerend was en dat vond  ik ook heel mooi, vandaar ook mijn blognaam.
J. Jarig, op 4 Oktober, dierendag!
K. Kwarktaart, elk jaar voor mijn verjaardag wil ik kwarktaart, hoe lekker slagroomtaart ook kan zijn, KWARKTAART<3
L. Lezen!!!!!!
M. Mascara, zonder mascara ga ik de deur niet uit.
N. Nagellak, super leuk, alleen ik ben niet zo goed in het bijhouden tot als gevolg: rondlopen met gechipte nagellak....


O. Ongeduldig. Tja... jammer.....
P. Pip, mn lieve poesje!
Q. Question, dat doe ik niet zo snel, zeker bij iemand die ik niet zo goed ken is het out of my comfort zone.
R. Reizen, vind ik heel leuk.
S. Samsung, het merk van mijn mobiel. 
T. Tevreden, ik ben snel tevreden.
U. Uitjes, een kopje koffie in de stad of een dagje naar de Intratuin, i'm happy.
V. Verveling, daar had ik vaak last van voordat ik mijn blog begon, nu inmiddels niet meer.
W. Woezel, mn andere lieve poes!
X. Gewoon X, omdat ik daar heel vaak een blogpost mee eindig. En omdat ik niks anders wist haha.
Y. Yoghurt. Daar heb ik een haat liefde verhouding mee haha, het ene moment wil ik alleen maar yoghurt en het andere moment heb ik er totaal geen zin in.
Z.  Zaterdag, mijn favoriete dag!

X
Angela

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.