Dr. Van der Hoog glitter glow peel off masker

07 juli 2015


Hi,
Maskertjes vind ik altijd heel fijn, even een ontspanningsmomentje en een zachte huid als gevolg, fantastisch! Dr. Van der Hoog heeft een super leuke maskerlijn, het cupcake masker, bubbelgum, macarons en nog een paar, ik test vandaag het glitter glow masker voor jullie!

Dit masker moet je een glamour boost geven en het verwijdert grondig alle dode huidcellen, sounds good! Ik ben benieuwd! Toen ik het masker opende was ik verrast, (positief) ik verwachtte een smurfig kleurtje (net als op het plaatje van het masker) en hele zachte structuur, het tegendeel! Het is een doorzichtig blauw kleurtje met een gel structuur wat erg tof is! Bovendien is de geur ook fijn, lekker frisse geur!
Hier zie je het masker op mijn gezicht, een transparant achtige gel met een vleugje blauw erdoorheen, de structuur is heel stroef, helemaal niet erg, maar niet heel handig voor het aanbrengen, met een kwast zal het vast makkelijker gaan alleen ik deed het met mijn handen.
Voor het gebruik van het masker moet je gezicht gereinigd zijn en dan kan je aan de gang! Het is een masker dat hard wordt en dat merk je wel, een masker dat hard wordt trekt natuurlijk altijd een beetje, alleen deze wel wat extremer, niet heel vervelend maar ook niet heel comfortabel. Het masker moet 10-15 minuten intrekken en dan kan je het eraf gaan halen!
Ik dacht, misschien is het wel handig als ik mijn huid een cijfer geef (1-10) vóór het masker en ná het masker, heel handig, dan kan je goed zien wat het masker voor effect geeft zegmaar. Mijn huid voor het masker geef ik een 6,5, het was totaal niet zacht en het bevatte ook behoorlijk wat onzuiverheden. Mehh. Na het masker was mijn huid een stuk blijer! Een 8,5 verdiend het zeker, het is superzacht en ziet er veel verzorgder uit, de puistjes zelf zijn niet weg ofzo maar wel minder, ik ben enthousiast!
Het is zeker een aanrader, het brengt dan misschien niet zo heel soepel aan maar het resultaat is wel heeeel goed en daar gaat het tenslotte om toch? Nog een heel leuk iets aan deze maskertjes is, is dat het voor jouw én je vriendin is, het heeft speciaal 2 kanten, en aan 1 kant zit ruim voldoende voor 1 gezicht.
Ja! Absoluut een leuk en fijn masker, voor €1,89 kan je dit leuke maskertje al krijgen! Het maskertje is o.a. te koop bij Etos en ook op de site hier 

X
Angela 




Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.