Mijn 6 favoriete christelijke liedjes

05 juli 2015


Christelijke liedjes kunnen nogal snel bestempeld worden met saai, maar er zijn genoeg wél leuke christelijke liedjes, ik deel er een aantal met jullie!
De eerste zie je hierboven! Het is echt een geweldig nummer en als ik me verdrietig voel luister ik graag dit, geeft me weer een soort boost zeg maar.

Deze is ook van Britt, net als die hiervoor. The lost get found, vooral de videoclip is heel bijzonder!

Deze is van InSalvation!Misschien vind je hem in het begin saai maar ik raadt je aan om hem af te luisteren het is namelijk echt een gaaf nummer! 

There is a way van NewWorldSon is ook geweldig!

Misschien is dit nog wel mijn favoriet! De melodie, de tekst, ik zweef zo weg!! Hij is van CastingCrowns en ik zou zeker even luisteren!

En tenslotte dit lied van HouseFires, een rustig lied maar zeker het luisteren waard!

Wat vind jij van christelijke liedjes? Vind je dat er best leuke liedjes kunnen zijn of vind je het maar niks? Ik ben benieuwd!

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.