Dreaming

30 juni 2015


Dromen... is dat niet één van de leukste dingen in het leven? Ik hou ontzettend veel van dromen! Dagdromen tijdens een saaie les vind ik dan ook niet heel erg en soms ben ik diep in gedachten verzonken. Het fijne van dromen is, is dat er in je dromen alles kan gebeuren wat jij wilt! Ik kan nu natuurlijk schrijven over de fantasie dromen die ik heb (suikerspinnen zo groot als een boom, droomhuis, perfect weer always, ijsjes de hele dag door kunnen eten zonder misselijk te worden en zo nog 39528742784 dingen) maar eigenlijk leek het me veel leuker om wat over mijn toekomst dromen te vertellen! Dus, pak er wat lekkers bij en een grote kop thee en droom samen met mij weg!

Mijn dromen..... ik kan je natuurlijk wel mijn toekomst dromen vertellen maar je kan nooit garanderen dat ze later ook echt worden. Maar dat is ook helemaal niet erg want in de loop der tijd ontwikkel je weer en kan je je dromen weer wat aanpassen, dat is nou zo fijn aan dromen!

Als ik over mijn droom praat weet ik al vrij snel wat ik moet zeggen: ik wil absoluut naar Indonesië. Mijn droom is denk om daar iets te doen met het helpen van mensen maar dan wel op medisch gebied. Ik vind het menselijk lichaam enorm interessant en wil daar later beslist wat mee doen, wat? geen idee, maar zoals wat ik hiervoor al zei; mijn echte droom is medisch werk doen in Indonesië.
(in de foto hierboven zie je mij op een kameel tijdens de DTS, in Nederland nog)
Hoe kom ik nou precies bij Indonesië? Ik zal je het eens vertellen: in 2010 hebben mijn ouders een DTS gedaan (DTS is de afkorting voor Discipelsschap Trainings School, dat is een soort cursus van 5/6 maanden waarin je les krijgt over God, de bijbel en al die bijkomende dingen) na 3 maanden theorie te hebben gedaan ga je op out-reach. (met een DTS speciaal voor gezinnen is dat 2 maanden en bij de gewone DTS duurt dat 3 maanden) dat is dat je naar een ander land vertrekt om daar vrijwilligerswerk te doen, kinderwerk, sloppenwijken bezoekt, evangeliseren, dat soort dingen. Nou, wij vertrokken toen als gezin voor 2 maanden naar Indonesië. Die reis heeft een soort van mijn leven veranderd! Ook al weet ik lang niet alles meer (ik was toen 8 jaar) ik weet nog wel dat de tijd voorbij vloog. Ik had het super naar mijn zin, de warmte vond ik heerlijk, de mensen waren geweldig, de natuur en ik heb gewoon echt een geweldige tijd ervaren. We zijn naar kindertehuizen geweest, we hebben miemstukken opgevoerd, zakken met eten weggeven en nog veel meer.

 Ik heb toen echt ervaren dat God zegmaar dat land in mijn hart heeft gelegd, oftewel, ik heb echt van Hem ervaren dat ik daar in de toekomst weer terug naartoe moet. Om wat te doen? Geen idee. Zoals ik al zei zou ik graag de medische kant op willen. Hoe ik dat zou moeten combineren? Geen flauw idee. Gelukkig hoef ik me daar nu nog geen zorgen over te maken want zoals dit artikel al zei, dit zijn mijn dromen, of dit echt waar zal worden? Geen idee, maar het is een droom die ik niet zomaar los zal laten!

Wat zijn jouw dromen? 

Love
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.