Snapchat Stories

02 juli 2017


Hi all!
Soms heb je wel eens van die snaps waarvan je denkt, wow, die is best wel mooi. Snapchat heeft een heleboel lettertypes, kleurtjes en stickers om van je foto een mooie creatie te maken. In dit artikel laat ik jullie foto's zien die ik persoonlijk heel leuk vind geworden en die ik zelf, met mijn telefoon, heb gemaakt!

Snapchat

Eten & drinken

Ijs, pizza of een fruitsalade, het maakt niet uit, iedereen maakt er een snap van. Ook ik heb snaps van eten, en mijn mooiste laat ik hieronder zien.




Goodnight/Goodmorning

De bekende Gn/Gm snaps! Ik maak er veel en vooral in de zomer is het leuk om ze te maken omdat je dan vaak een hele mooie lucht hebt. Roze, oranje, paars, het staat allemaal op mijn snapchat.







Dat waren ze! Mijn persoonlijke favoriet is die met het ijs, sowieso vind ik snaps met ijs super leuk. Geeft me echt een zomers gevoel!

Vind jij het ook altijd leuk om je van je foto een mooie snap te maken?

Liefs,

Angela



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.