Shooting with my new camera lens

26 juni 2017


Hi all!
Het is best een poosje geleden dat ik een artikel heb geschreven omdat ik het druk had met toetsen op school. Maar nu is de toetsweek voorbij en heb ik weer meer tijd. Ik heb foto's gemaakt met mijn nieuwe lens, kijk je mee?

Jaaaa, ik heb een nieuwe lens! Ik ben er echt heel blij mee! Het gaat om de 50 mm f1.8 STM lens, een kleine, plastic lens waarmee je een hele mooie scherpte diepte kunt creëren. De lens is licht en heel gemakkelijk om mee te werken. Dit is de eerste fotoshoot waarvoor ik de lens heb gebruikt, en ik ben super tevreden, het geeft echt een mooi resultaat!











Ik ben heel tevreden over het resultaat, ik vind dat mijn foto's echt nog een stukje mooier zijn nu ik de andere lens gebruik. Ik snap nu waarom heel veel mensen dit de 'plastic fantastic' noemen, de lens is licht door het materiaal, relatief goedkoop en je kan er prachtige plaatjes mee schieten. Wat wil je nog meer?

Liefs,

Angela


4 opmerkingen

  1. Hoe toevallig ik heb dezelfde lens nu ook sinds 2 weken. De foto's zijn echt heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie foto's! Fijn is die lens hè? Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's die je ermee gaat maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauww!! Wat een mooie foto's!!!😻😻😻😻😻♥️♥️♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omg😻 Deze foto's zijn zoooo mooiii❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.