MAC Velvet Teddy & MAC Twig

06 maart 2017


Hi all!
Misschien ken je het wel, dingen die je heel graag zou willen hebben, dingen waar je voor spaart! Maar wat we niet kennen is korting bij MAC, dat gebeurt echt maar zelden. Maar toch was het zover, bij aankoop van twee lipsticks kreeg je 20% korting! Dat liet ik me geen twee keer zeggen en als snel belandden Velvet Teddy en Twig in mijn digitale winkelmandje.


Finish & kleur

Velvet Teddy is mat, ze bevat dus geen glans en glitter. Verder is de kleur best duidelijk bruin, je kan een vleugje roze er in ontdekken maar bruin voert de boventoon. Twig heeft een Satin finish, dat is net niet mat, maar ook geen duidelijke glans. Deze lipstick is een mix van roze, paars en bruin, zo mooi!

Pigmentatie & duur

Voor beide lipsticks geld: ze geven een mooie, volle kleur af. Heel dekkend, met een streep heb je gelijk veel kleur op je lippen! Ook de duur is zoals we van MAC gewend zijn. Alle twee de kleuren houden heel lang op de lippen en na het eten van je boterham hoef je je echt geen zorgen te maken over je lipstick.



MAC Velvet Teddy

 Als je een beetje kennis hebt van MAC lipsticks ken je Velvet Teddy ongetwijfeld al, het is een ontzettend populaire kleur! Dat snap ik ook wel, het is een nude kleur, niet zodat je lippen weg zijn, maar een beetje donker nude, maar nog steeds heel draagbaar. En dan niet te vergeten dat het een bruintint is, en die kleuren zijn sowieso al heel gewild!



MAC Twig

Twig is daarin tegen veel minder bekend maar zeker niet minder mooi! Deze kleur is de donkerdere versie van Mehr, een kleurtje wat al heel lang mijn favoriet is. Twig is niet meer nude te noemen maar ook zeker niet heftig. Ze is zeker geschikt om overdag te dragen, als je wilt laten zien dat je lipstick draagt maar dan niet al te opvallend. Twig zit ook heel fijn op de lippen, door de Satin finish heb je een (bijna) matte finish en het voelt nog steeds 'verzorgend' aan!

Swatches

Op de swatches kan je heel goed zien hoe gepigmenteerd de kleuren zijn en hoe ze er echt uit zien! Links is Velvet Teddy en rechts is Twig.



Ja, ik ben heel happy met mijn nieuwe lipsticks! Ze zijn beide heel mooi en ze zijn zeker een toevoeging aan mijn stash! Ze zijn beide vrij onopvallend en dat vind ik wel fijn, zulk soort kleurtjes vind ik het mooist!

MAC Twig & Velvet Teddy zijn te koop bij o.a. Douglas filialen en MAC Pro Stores
MAC Twig & MAC Velvet Teddy kosten 19,50 euro

3 opmerkingen

  1. Met die korting scheelt het best veel! Mooie kleuren heb je gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleuren❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omg deze kleuren zijn zo mooi, ik wil ze ook!! Ze staan je waarschijnlijk ook supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.