1st of January '17

01 januari 2017


Hey!
Hoe was jullie Oud & Nieuw? Ik dacht, laat ik het jaar goed starten en gelijk een artikel online gooien, dat werd wel weer tijd dacht ik zo.






Ik heb de afgelopen tijd weinig geüpload, ik had weinig tijd en als ik tijd had, kon ik niet de zin vinden om te gaan bloggen. Waarom? Ik weet het niet zo goed, het komt deels doordat ik zo weinig tijd had om foto's te maken, daardoor kon ik naar mijn idee geen volwaardig artikel neerzetten.

Ik wil zeker het bloggen weer oppakken, ik mis het namelijk wel! Daarom zal ik proberen weer regelmatiger te uploaden, dus ik ga zeker niet weg :)

Happy New Year!

Liefs

2 opmerkingen

  1. December is ook gewoon zo'n mandje waarin je met van alles druk bent maar niet echt veel energie hebt. Komt vast allemaal goed in 2017 ben benieuwd naar je komende posts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie outfit 😍 En ik had ook niet echt mijn maandje enz. We gaan samen weer lekker bloggen! Komt goed! Liefs Lisaa❤

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.