MAC Captive

12 december 2016


Hi all!
Het is heel lang geleden dat ik weer een artikel schreef, maar vandaag ben ik er weer en jawel, met een review van mijn nieuwste MAC lipstick! Achter deze lipstick zit een leuk verhaaltje dus lees snel verder!

Ik was tussen de nude lipsticks aan het zoeken maar kon niet helemaal vinden wat ik zocht. Ik vroeg aan mijn moeder of zij een leuk kleurtje zag, en daar toverde ze Captive uit het schap. Een lipstick die verre van nude is. Ik probeerde hem op en vond hem heel mooi, maar wel heftig, daarom twijfelde ik. Opeens kwam er een wat oudere vrouw de winkel in de ze zei: sorry, ik wil niet storen maar die kleur staat je echt heel erg mooi! En zo nam ik Captive mee naar huis.

Kleur & finish

Captive heeft een Satin finish, dat houdt in dat hij net aan mat is, maar er zit een lichte satijnen glans overheen. Dat maakt dat de lipstick een stukje verzorgender is dan een lipstick met een matte finish. Het is eigenlijk het beste van beide, de (lichte) glans van een verzorgende, maar glanzende lipstick, en toch ook weer het matte, maar dan niet uitdrogend, van een matte lipstick! Best of both worlds!

De kleur is paars, maar niet..... paars paars. Het is niet neon of fel, maar iets meer terughoudend met een roze ondertoon, wat hem heel draagbaar maakt. Een ingetogen, opvallende, bijzondere paars. Laat ik het zo maar noemen.

Pigmentatie & duur

 Deze lipstick houd het ontzettend lang vol op je lippen, je hoeft je er zeker 5 uur geen zorgen om te maken en je kan ook gerust wat eten en drinken tussendoor. Ik combineer deze met de lipliner (ook van MAC) in de kleur Soar, en deze twee passen perfect bij elkaar!

De pigmentatie is ook heel goed, een veeg en je hebt een mooie kleur. Kijk maar naar de swatch!

Wat ben ik blij met Captive! Dit is echt een multifunctionele kleur, breng je hem lichtjes aan, dan kan je hem ook prima naar school dragen, maar ik weet nu al, dat ik deze ook zeker bij Kerst ga dragen! Ik vind deze kleur me persoonlijk mooier staan dan rood, dus waarom dan niet paars bij Kerst?

MAC Captive kost 19,50 euro
Te koop bij o.a. Douglas en MAC Counters

Wat vind jij van deze kleur?




1 opmerking

  1. Echt een leuk kleurtje, wel iets wat ik niet zo snel zou dragen overdag denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.