Update: een week niet geüpload en nieuw schema!

11 september 2016


Hi all!
Zoals jullie kunnen zien heb ik een hele week niets geplaatst (!!) en daar heb ik zo mijn redenen voor, ook ga ik jullie mijn nieuwe upload schema laten zien en nog een aantal andere dingetjes! Lees je mee?

Een beetje stil op mijn blog

Ik ben deze week drie dagen ziek geweest (het begon maandag na school, en vervolgens ben ik drie dagen ziek geweest) en vrijdag ging ik weer naar school. Ik heb het best wel druk met huiswerk en leren dus vandaar dat ik nu pas (zaterdag) een artikel tik. Omdat ik merk dat ik het toch wel fijn vind om wat houvast te hebben, heb ik besloten om een upload schema te maken en 5 dagen in de week te uploaden! Dan heb ik een beetje speling en mijn blog loopt dan ook niet achter, en ten slotte, vijf dagen is alsnog heel veel!

De dagen dat er een artikel online komt:


Maandag -6:20
Dinsdag -6:20
Woensdag -6:20
Vrijdag -6:20
Zaterdag -6:20

Zoals je ziet upload ik niet op zondag en donderdag, waarom?  Als ik op donderdag zou uploaden, heb ik grote kans dat ik woensdag een artikel maak. Maar voor donderdag heb ik altijd het meeste huiswerk, dus heb ik het zo gepland dat ik nog genoeg tijd heb voor mijn huiswerk en daarna niet meteen moet bloggen. Dit artikel komt wel op een zondag online, maar dat komt omdat het dan precies goed uitkomt, vanaf deze update start het schema! O ja, zoals je kan zien upload ik altijd om 6:20, dus om die tijd kunnen jullie het artikel verwachten. (Als je dan al wakker bent haha!)

Er komen dus weer allemaal leuke artikelen voor jullie aan (je dacht toch zeker niet dat ik ging stoppen!) en ik verklap: er komen weer artikelen aan over Engeland, en een review van de NYX Soft Matte Lipcream, maar verder vertel ik niks!

Liefs,

Angela
 

2 opmerkingen

  1. Nou ik vind het knap hoor, zoveel uploaden. Ik kom nog geen eens aan de 2 x per week ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad je moet er de tijd maar voor zien te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.