NYX Soft Matte Lipcream Stockholm & Abu Dhabi

12 september 2016


Hi all!
Toen ik in Engeland was kwam ik in de Boots een schap van NYX tegen! Super leuk want ik wilde al een tijdje een van de Soft Matte Lipcreams uitproberen. Ik koos voor twee bruinige tinten, kijk je mee naar mijn review van de kleuren Stockholm en Abu Dhabi?

Ik heb heel veel reviews gelezen van deze liquid lipsticks, wat ik heb gelezen is dat ze super goed zijn en goedkoop! En ik vertel je alvast, deze producten zijn zo fijn! Helaas gaan ze wel een beetje snel op (vind ik) want ik merk nu al dat hij leger raakt, maar ik gebruik ze dan ook heel vaak.

Abu Dhabi

Abu Dhabi is een bruine kleur, met een lichte vleug van roze erdoorheen. Ik moet zeggen dat ik hem veel mooier vind dan ik dacht! Ik had nog nooit een bruine lipstick opgehad maar jaaa ik vind het zo mooi!

Stockholm

Stockholm is ook bruinig, maar dan meer roze/peach achtig. Super mooi ook, alleen het maakt mijn tanden wel wat geler maar ja, dat heb ik er wel voor over! Hij staat gewoon heel fris en naturel, zeker een aanrader!

                                                                 Stockholm-Abu Dhabi

Conclusie

Super fijne liquid lipsticks, ze drogen je lippen niet uit en blijven wel 4/5 uur zitten! Ze verdelen mooi en zijn heel zacht van textuur, voor 7,50 is dit echt geen geld!

NYX Soft Matte Lipcream is online te koop op de site van Douglas voor 7,50

Wat vind jij van deze producten?



1 opmerking

  1. Ja hij is zo mooi! Mijn zusje heeft er ook zo een maar dan een goedkopere variant ook in de kleur Stockholm en ik heb hem gekocht, hij is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.