Bijna jarig, wishlist, Bershka en school •Mini Update•

27 september 2016


Hi all!
Vandaag schrijf ik een mini update omdat ik een aantal leuke dingen met jullie wil delen die gaan komen en daarbij gelijk een mini wishlist! Lees je mee?

B-day

Over precies een week ben ik jarig! Ik word 15 en ik weet eigenlijk al wat ik krijg, maar een deel is verrassing. Maar op mijn blog ga ik nog niks delen, zodat ik een leuke 'Birthday Haul' kan maken! Ik vind dat soort artikelen (of video's) altijd heel leuk dus lijkt het me tof om er zelf ook wel een te maken! Verder doe ik niet heel veel bijzonders op mijn verjaardag, gewoon lekker taart eten en genieten van cadeautjes en lieve kaartjes. Er komt geen familie (iedereen woont ver weg, of nou ja, ik eigenlijk haha) maar we gaan wel uit eten, daar heb ik heel veel zin in!

Bershka

Ik heb laatst geshopt bij de Bershka en ik vroeg me af of ik er wel of geen shoplog van zal maken. Aan de ene kant vind ik het heel leuk, maar aan de andere kant, dan hebben jullie de items al gezien en dan kan ik minder leuke outfit posts maken, want ik vind het leuk om outfits te laten zien die jullie nog niet kennen. Dus ik zit een beetje in twijfel. Maar jullie zullen de items zeker zien, hetzij in een shoplog en anders in outfit artikelen!

School

Ik heb het nu al best wel druk (al zeg ik het zelf) ik zit voor me gevoel er alweer midden in! Ik zit in 3VWO dus dat is best wel aanpoten, aangezien ik nu ontzettend veel vakken heb. Ik kijk er nu al naar uit om geen Aardrijkskunde en Geschiedenis te hebben haha. Nee maar het is echt best wel plannen met mijn blog, ik merk dat het wel ietsje anders is dan vorig jaar. Maar ik doe mijn best en ik vind bloggen leuk, even ontspannen!
 

Wishlist!

Omdat mijn verjaardag eraan zit te komen heb ik natuurlijk een aantal dingetjes die ik graag zou willen hebben. Ik laat maar een dingetje los: het heeft te maken met fotografie (nee geen nieuwe camera/lens) het is niet noodzakelijk, maar zonder is ook niet handig. Je krijgt het standaard bij je camera maar er zelf een uitkiezen is leuker. Benieuwd over welk product ik het heb? Klik dan hier!

Dit was alles wat ik wilde vertellen, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Liefs,
Angela

2 opmerkingen

  1. Ik gok een leuke band voor je camera of een tas maar nu bedenk ik dat het ook nog wel eens een standaard kan zijn. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto is echt zo mooi! En ik ben benieuwd naar je Birthday Haul :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.