2x Bruine lipstick: Essence Matt Matt Matt 02 Perfect Match & MUA Luxe Velvet Lip Lacquer Tranquility

21 september 2016


De laatste tijd ben ik dol op bruinere lipsticks, ik vind ze heel classy en ze passen overal bij! Bovendien verkies ik de nude lip boven de rode dus komen ze ook heel vaak van pas. Ik besloot om twee nieuwe bruine kleurtjes te halen en die laat ik vandaag allebei aan jullie zien!


Essence Matt Matt Matt 02 Perfect Match

Essence heeft onlangs het schap vernieuwd en heeft ook nieuwe matte lipsticks uitgebracht! Ze zijn ook nog eens heel goedkoop dus dat is super chill. Ik koos voor een bruine/mauve kleur, namelijk 02 Perfect Match.

Helemaal mat is hij niet, een beetje semi-mat. Heel mooi, een soort van 'velvet' En bovendien is hij heel romig en vol van kleur, super mooi! Ook vind ik de verpakking leuk, en natuurlijk mat, passend bij de lipstick!

Voor 2,39 is dit een hele goede lipstick! Ik raad hem je zeker aan, maar als je voor 100% mat wilt gaan en hem nooit wilt bijwerken zou ik deze laten liggen, hij is zeker niet glanzend, maar blijft ook niet de hele dag zitten. 

MUA Luxe Velvet Lip Lacquer Tranquility 

Ik ben fan van de NYX Soft Matte Lip Creams, maar ik zal je zeggen dat deze van MUA het ook niet slecht doet! Ik heb hem nu al al bijna 6 uur op en hij zit nog prima (ik moet wel zeggen dat ik niet heel veel gegeten heb hoor) en hij voelt ook totaal niet trekkerig aan maar zit heel comfortabel en gaat niet brokkelen.

De kleur vind ik mooi, wel ietsje te warm naar mijn smaak maar hij maakt me niet nog bleker dan ik al ben en bovendien vind ik hem leuk. I like! Deze liquid lipstick kan je kopen voor 5 euro, wel wat prijziger dan bijvoorbeeld de Essence lipstick, maar ik vind het hem wel waard. Hij zit mooi en blijft lang zitten, droogt snel op en verdeeld egaal over de lippen, ik zou hem zeker meenemen als je hem tegenkomt!

Swatches


Op de eerste swatch kan je Tranquility zien, wat een dekking! Ook 02 Perfect Match van Essence doet het niet slecht, een mooie dekking! Tranquility is wat warmer dan de lipstick van Essence, en ook iets meer oranje. Die van Essence is iets meer roze, beide heel mooi!

Beide producten zijn te koop bij Kruidvat

MUA Tranquility kost 5 euro 

Essence Matt Matt Matt 02 Perfect Match kost 2,39 

Welke lipstick vind jij het mooist?




3 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.