Tips + Routine vroeg slapen ~Collab met Eva #8

05 augustus 2016


Hi allemaal!
Ik geef gelijk toe: ik heb een hekel aan vroeg slapen. Ik ben een avond mens en het liefst ga ik wat later naar bed en slaap ik wat langer uit. Oké, wie wil dat niet. Daarom geef ik vandaag tips om dat wél te doen! En trouwens: dit is alweer het laatste artikel van de collab met Eva!

Mijn routine
Ten eerste: ik geef mezelf een schop onder mijn kont en ga naar boven. Nadat ik 10 minuten beneden heb getreuzeld haha. Dan ga ik eerst mijn kamer in en doe ik het lampje aan dat op mijn nachtkastje staat. Dan loop ik naar de badkamer en ga ik naar het toilet en poets mijn tanden en ga dan weer terug naar mijn kamer. Dan haal ik mijn make-up eraf met micellair water en doe mijn pyjama aan. Dan lees ik wat uit mijn bijbelse dagboek, zet mijn wekker, doe mijn lampje uit en dan ga ik slapen!

Tips om vroeger te gaan slapen

-Doe overdag veel

Want dan ben je lekker moe en val je snel in slaap! Super chill!

-Me Time

Doe voor dat je gaat slapen een maskertje op, kijk een film of lees een boel, maakt niet uit, doe lekker waarvan jij ontspannen word, zoiets is altijd fijn voordat je gaat slapen!

-Schoon dekbed

Zorg zeker voor een schoon dekbed! Want wanneer mijn bed verschoond is, heb ik altijd zin om naar bed te gaan omdat dat zo fijn ligt!

-Doe alvast je pyjama aan, make-up eraf halen etc.

Dan kan je als je tv programma af is zo in bed stappen! Ideaal!

-Ga een half uurtje van te voren iets leuks doen in bed

Ga een boek lezen, YouTube kijken of Netflixen, het is fijn om zoiets in bed te doen, en in een vingerknip is je lamp uit en kan je gaan slapen!

Dit is natuurlijk een collab, dus Eva heeft hierover ook een artikel gemaakt! In haar artikel geeft ze tips om vroeg op te staan en haar ochtendroutine! Klik hier om ook gelijk haar artikel te bekijken!

Ben jij een ochtend- of een avondmens?
 



 

1 opmerking

  1. Dit is echt fantastisch! Ik ga de tips sws gebruiken Xx Lisa ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.