·Summer Goals· Update

27 juli 2016


Hi allemaal!
Een tijdje geleden maakte ik een artikel waarin ik mijn Summer Goals met jullie deelde, ik vond het wel leuk om een update te geven per goal, ben jij benieuwd welke me al zijn gelukt?

Ijsje met heeeeeeel veel bolletjes
Nope. Nog niet gedaan. Maar ik heb wel een ijsje gegeten met twee bolletjes mint, ik wilde altijd al een ijsje met twee bolletjes mint.

Naar een mooie plek om foto's te maken
Yaaayy dit heb ik gedaan! Ik ben samen met een vriendin naar een Thee Tuin geweest, en dat was zo'n mooie plek! Ik heb daar echt genoten.

Cinnamon rolls maken
Dit wil ik binnenkort echt gaan maken, lijkt me zoooo lekker!

1k volgers op Instagram
Inmiddels ben ik 3 volgers verder. Gaat niet echt snel.

Een nieuw boek kopen
Ik heb laatst deel 9 van Maaike en Domenico gekregen, maar als het gaat om het echt zelf kopen, dan heb ik het nog niet gedaan.

Maaike & Domenico serie opnieuw lezen
Ja dit heb ik gedaan! Ik heb alle 9 delen opnieuw gelezen en ik vond het zo leuk om te doen!

Een zomerjurk kopen
Dit heb ik nog niet gedaan, maar ik moet ook zeggen dat ik er nog geen ben tegengekomen.

Nagels laten doen
Ook deze goal staat nog steeds open.

Make-up indeling
Ik heb laatst wel mijn make-up opnieuw ingedeeld, en dit keer verdeeld over 2 lades, waardoor het er wat overzichtelijker uitziet. Maar het antislip matje ligt er nog niet in.

Nieuwe lens
Ook deze heb ik nog niet gekocht, maar dat heeft ook niet zo veel haast, alhoewel ik het nog steeds graag wil :)

Dit waren alle goals, zoals je ziet staan er nog heel veel open, ik verheug me vooral op om de Cinnamon rolls te maken!

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.