RealTechniques Miracle Complexion sponge & Blush Brush

07 juli 2016


Hi iedereen!
In mijn mini shoplog die laatst online kwam konden jullie al zien dat ik twee RealTechniques kwasten had gekocht, ik had ook een review beloofd so here it is!

Laten we beginnen met de Miracle Complexion sponge. Een dupe van de beautyblender! Maar het grote verschil is dat je voor de Miracle Complexion Sponge wel 12 euro minder betaald! Super fijn dus!

Het principe is hetzelfde als bij de Beautyblender, alleen is dit sponsje geel, groter en een plat vlak, in plaats van rond. Ook deze moet je net als de Beautyblender nat maken (je kan hem eventueel ook droog gebruiken) Ik vind alleen wel dat de Miracle Complexion sponge minder groeit (als je hem nat maakt) dan dat ik verwachtte, maar eigenlijk hoeft dat ook niet want hij is al vrij groot. De spons is heel luchtig, werkt snel en gemakkelijk en geeft een natuurlijk effect. Ik merk gelijk dat velletjes veel minder zichtbaar zijn, en dat de foundation veel minder zichtbaar is, en dus veel natuurlijker op de huid ligt.

Ik ben echt heel blij met deze spons! Hij werkt snel en geeft een heel mooi effect! Ik raad deze spons je zeker aan, en al helemaal als je, net als ik, de Beautyblender graag wilt proberen maar hem gewoon echt te duur vind. Dit is een mooi alternatief, dat goed zijn werk doet!

Dan nu over naar de Blush Brush! Over deze kwast heb ik al veel positieve dingen gehoord, ik was dus heel benieuwd of hij de verwachtingen waar zo maken! Hij is in ieder geval al heerlijk zacht! Verder is de kwast heel vol en rond afgesneden, iets wat ik zelf heel fijn vind.

Hij brengt blush mooi egaal aan, en doordat hij mooi vol en groot is pakt hij ook mooi het hele gebied, niet een streep maar mooi uitgeblend!

Ik ben fan van allebei de tools, maar de Miracle Complexion sponge heeft me echt verbaasd! Mijn foundation zit nu echt 10 keer mooier, zo veel meer natuurlijker! En de Blush Brush vind ik ook goed, hij werkt fijn en is onwijs zacht! RealTechniques is niet belachelijk duur, maar je bent niet voor 5 euro uit. Voor de Blush Brush betaal je wel 12 euro en voor de Miracle Complexion sponge 6/8 euro neer, ligt eraan waar je hem koopt. Maar voor dat geld (wat relatief goedkoop is, er zijn veel duurdere kwasten!) heb je wel hele mooie kwasten!

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.