Summer collab met Eva van We Heart Polish ~Aankondiging

12 juni 2016


Hi allemaal!
Ik heb echt een super leuke aankondiging, iets waar ikzelf ook heel enthousiast over ben, ik ga namelijk een collab doen met Eva van We Heart Polish! Maar niet zomaar een collab, dit wordt een zomer collab, en omdat we zoveel ideeën hadden, hebben we besloten om er een 8-weekse collab van te maken! Meer weten? Lees dan snel verder!

Eva en ik gaan dus 8 weken lang, elke Vrijdag een collab online zetten! Met onderwerpen zoals; hoe pak je je koffer het handigst in, onze favoriete zomer haarstijlen en nog veel meer leuke dingen! Maar ik ga natuurlijk niet alles vertellen dus ik stop hier met spoilen :) 

Er komt dus een reeks super leuke artikelen online! Vrijdag zal het eerste artikel online komen, op mijn blog maar dus ook op haar blog, vergeet dus ook zeker niet haar blog te checken! En nog iets: op de foto hierboven staat Eva en check haar shirt, zo mooi! Maar in ieder geval, ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over deze collab als ik en dat jullie de artikelen met veel plezier gaan lezen!

Wat vind jij van de collab?

3 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.