Artikel throwback #2

13 juni 2016


Hi allemaal!
Ik heb al eens eerder een artikel throwback gemaakt en dat vond ik heel leuk om te doen dus voor het artikel van vandaag heb ik besloten om het weer te doen! Kijk je mee?

My Month ~June
Heel leuk om te zien wat ik vorig jaar in Juni allemaal gedaan heb! Grappig om te lezen waar ik toen allemaal mee bezig was! Er staat bijvoorbeeld dat ik best wel trots ben dat ik binnen een maand 1000 views had op mijn blog, en inmiddels bestaat hij alweer 1 jaar! Ook staat er dat VWO 2 voor de deur staat, nu moet ik nog een paar toetsen en dan is VWO 2 afgerond! Zo gek!

Mijn top 3 lipsticks
Als ik dit artikel weer lees dan denk ik, wow, wat ben ik veranderd! Alle drie de lipsticks die ik daar laat zien draag ik nu vrijwel nooit meer, inmiddels heb ik alweer hele andere favorieten!

Mijn 6 favoriete christelijke liedjes
Ook hierin ben ik heel erg veranderd, de enige die ik daar genoemd heb en nog steeds wel eens luister zijn de liedjes van Britt Nicole, verder luister ik weer hele andere bands!

Earphones van de HEMA
Wat dat betreft ben ik niks veranderd, op het moment dat ik dit typ liggen ze zelfs naast me! Ik vind ze nog steeds heel fijn, echt een aanrader!

Fijne producten
De producten die ik daarin noem zijn o.a. Garnier micellair reinigings water, Essence concealer, Essence lipstick en de Eyebrow set van Catrice. Destijds was ik heel trots op de foto's die ik gemaakt heb maar als ik ze nu terug zie dan denk ik echt, waarom heb ik ooit mijn producten op een dekbed gelegd? Maar wel leuk om te zien dat ik heel erg in mijn fotografie ben gegroeid.

Welk van deze artikelen die ik hier genoemd heb vind jij het leukst?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.